کد خبر : 2070128 | 27 شهریور 1403 ساعت 01:46 | 16.5K بازدید | 24 دیدگاه

انتقاد یونایتدی‌ها از تن‌هاخ: آنتونی هم سانچو می‌شود!

هواداران منچستریونایتد معتقدند که با رفتارهای اریک تن‌هاخ، آنتونی هم به سرنوشت جیدون سانچو دچار می‌شود.

انتقاد یونایتدی‌ها از تن‌هاخ: آنتونی هم سانچو می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی یونایتد در پاسخ به سوالی درباره نقش آنتونی در تیم و اینکه آیا او در بازی مقابل بارنزلی در روز سه‌شنبه بازی خواهد کرد، گفت که این بازیکن برزیلی باید حق خود را برای بازی کردن به دست بیاورد و اشاره کرد که تلاش او در تمرینات کافی نیست؛ دقیقاً مشابه اتهاماتی که فصل گذشته در مورد سانچو مطرح کرده بود.

تن هاخ گفت: «ما هر روز تمرین داریم و بازیکنان باید حق خود را برای بازی کردن به دست بیاورند. وقتی بازیکنان در تمرینات کار درست را انجام می‌دهند، وقتی که نگرش آنها خوب است و عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند، آنگاه حق بازی کردن را به دست خواهند آورد. آنتونی در تمرینات به اندازه کافی خوب کار نکرده.»

2082297

هواداران به شباهت‌های این انتقاد با انتقاد مشابه از سانچو اشاره کرده‌اند. سال گذشته، تن هاخ ادعا کرد که این وینگر به دلیل «عملکردش در تمرین» در بازی مقابل آرسنال غایب بود.

سانچو به تن هاخ پاسخ داد و او را به دروغگویی متهم کرد و ادعا کرد که او به‌عنوان یک قربانی نشان داده شده است. تن‌هاخ در واکنش، سانچو را از تمرینات تیم اول کنار گذاشت. او به صورت قرضی به بوروسیا دورتموند فرستاده شد و سپس در این تابستان به صورت قرضی به چلسی پیوست.

یکی از هواداران درباره صحبت‌های جدید تن‌هاخ گفت: «آنتونی حق دارد از خودش دفاع کند. به نظرم او باید خیلی زود پاسخ صحبت‌های تن‌هاخ را بدهد.»
دیگری افزود: «اگر من بودم جواب تن‌هاخ را می‌دادم.» هوادار دیگر نوشته: «اینکه آنتونی بازیکن خوبی است یا نه ارتباطی با موضوع ندارد، به نظرم تن‌هاخ بلایی را که سر سانچو آورد، سر آنتونی هم می‌آورد.»
هواداری گفته: «آنتونی در این فصل با تیم جدیدش به فینال چمپیونزلیگ می‌رود.»

دیدگاه‌ها