کد خبر : 2070123 | 27 شهریور 1403 ساعت 01:33 | 6.1K بازدید | 45 دیدگاه

مربی اشتوتگارت: برای بردن رئال به مادرید آمدیم!

سباستین هوینس، سرمربی اشتوتگارت می‌گوید برای بردن رئال در اسپانیا حاضر شده‌اند.

مربی اشتوتگارت: برای بردن رئال به مادرید آمدیم!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین ترین بازی‌های هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، مدافع عنوان قهرمانی؛ یعنی رئال مادرید میزبان اشتوتگارت خواهد بود. تیمی که فصل گذشته نتایج شگفت‌انگیزی بدست آورد و در نهایت بالاتر از بایرن مونیخ در جایگاه دوم بوندسلیگا قرار گرفت تا بعد از ۱۴ سال به لیگ قهرمانان اروپا بازگردند‌.

سباستین هوینس، سرمربی جوان و موفق اشتوتگارت در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "قطعا با شجاعت تمام در مقابل رئال ظاهر خواهیم شد. احترام زیادی برای پرافتخار‌ترین تیم تاریخ ليگ قهرمانان قائل هستیم، اما می‌خواهیم با حداکثر توان به مصاف آنها برویم. بازی با رئال آن هم در اولین بازی تورنمنت، سخت‌ترین چالش برای تیم ما بود، اما چاره‌ای جز جنگیدن برای کسب امتیاز در سانتیاگو برنابئو نداریم.

2082290

ما به اینجا آمدیم تا ثابت کنیم هرگز‌ حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود. مهم نیست حریف چه تیمی باشد، هدف اشتوتگارت در هر بازی فقط کسب سه امتیاز است. هرچقدر هم که کار سختی در پیش داشته باشیم، اما ما پیش از این ثابت کردیم که از پس‌ روزهای سخت برمی‌آییم."

سرمربی اشتوتگارت در واکنش به حضور وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال گفت: "او یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان است، اما برای مهار او برنامه‌های متنوعی خواهیم داشت."

هوینس همچنین در خصوص تغییر فرمت لیگ قهرمانان گفت: "ایده جالبی است. ۱۴ سال است که در این مسابقات حضور نداشتیم و چه چیزی جذاب‌تر از اینکه در اولین سال برگزاری با فرمت جدید، ما هم یکی از تیم ۳۶ تیم ليگ قهرمانان باشیم."

دیدگاه‌ها