کد خبر : 2070122 | 27 شهریور 1403 ساعت 01:38 | 62.6K بازدید | 99 دیدگاه

آنها نمایش خوبی در زمین داشتند

حیرت روزنامه‌های عربی از پیروزی قاطع استقلال

روزنامه‌های عربستانی و قطری در گزارش‌هایی، به پیروزی استقلال برابر الغرافه پرداختند.

حیرت روزنامه‌های عربی از پیروزی قاطع استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی شیرین استقلال برابر الغرافه قطر، در رسانه‌های عربی و عربستانی، بازتاب گسترده‌ای داشت و روزنامه‌های معروف ورزشی سعودی، به گزارشی در خصوص این دیدار پرداختند.

وب سایت کووورة در این خصوص نوشت:

تیم الغرافه قطر در برابر استقلال ایران با نتیجه 3 بر 0 شکست خورد. این بازی که دوشنبه شب، در تهران و در چارچوب بازی‌های مرحله نخست لیگ قهرمانان آسیا برای نخبگان برگزار شد، با نمایش خوب استقلال همراه بود.

تیم استقلال با گل‌زنی عبدالله یوسف، بازیکن الغرافه که در دقیقه 4 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، و همچنین گل‌های رامین رضاییان و آرش رضاوند در دقایق 79 و 89، به برتری رسید. بازی به خوبی پیش رفت و استقلال توانست در بسیاری از دقایق بر جریان بازی تسلط داشته باشد و با گل زودهنگام، از اشتباه مدافع الغرافه بهره ببرد.

تیم ایرانی موفق شد که برتری خود را حفظ کرده و چندین موقعیت را از الغرافه مهار کند. در نیمه دوم، الغرافه تلاش کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند، اما استقلال با زدن گل دیگری در دقایق پایانی و سپس گل سوم پیش از پایان وقت قانونی، برتری خود را تثبیت کرد.

استقلال با این پیروزی، نخستین سه امتیاز خود را در رقابت‌های آسیایی به دست آورد، در حالی که الغرافه بدون امتیاز باقی ماند.

2082284

روزنامه الشرق الاوسط نیز آورده است:

استقلال ایران در شروع رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، با پیروزی 3 بر 0 مقابل الغرافه قطر، کار خود را آغاز کرد. این دیدار که در خانه استقلال برگزار شد، با گل عبدالله یوسف بازیکن الغرافه در دقیقه 4، و گل‌های رامین رضاییان در دقیقه 79 و آرش رضاوند در دقیقه 88 به نفع تیم ایرانی به پایان رسید.

استقلال در دیدارهای خانگی آینده خود به مصاف تیم‌های النصر سعودی، پاختاکور ازبکستان و الشرطة عراق خواهد رفت. همچنین این تیم در دیدارهای خارج از خانه به مصاف تیم‌های السد قطر، الهلال سعودی، الاهلی سعودی و الریان قطر می‌رود.

2082285

روزنامه الریاضیة نیز نوشته است:

تیم استقلال ایران، در روز دوشنبه، نخستین سه امتیاز خود را در لیگ نخبگان آسیا به دست آورد و با نتیجه 3 بر 0 مقابل الغرافه قطر پیروز شد. این بازی در استادیوم شهر قدس تهران و در مرحله نخست این رقابت‌ها برگزار شد.

گل‌های استقلال به ترتیب توسط عبدالله یوسف، بازیکن الغرافه که در دقیقه 4 به اشتباه دروازه خود را باز کرد، رامین رضاییان در دقیقه 79 و آرش رضاوند در دقیقه 89 به ثمر رسید. استقلال در بازی‌های آینده به مصاف تیم السد قطری خواهد رفت و الغرافه نیز در تاریخ 1 اکتبر با تیم العین دیدار خواهد داشت.

2082286

همچنین روزنامه استاد الدوحه قطر نیز در این خصوص آورده است:

تیم الغرافه قطر در برابر استقلال تهران با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. این بازی که در استادیوم شهر قدس در تهران پایتخت ایران و در چارچوب مرحله نخست لیگ نخبگان فصل 2024-2025 برگزار شد، با برتری قاطع استقلال به پایان رسید.

گل‌های استقلال به ترتیب توسط عبدالله یوسف در دقیقه 4 که به اشتباه دروازه خود را باز کرد، رامین رضاییان در دقیقه 79 و آرش رضاوند در دقیقه 88 به ثمر رسید. استقلال از ابتدا تا انتهای بازی تیم بهتری بود و الغرافه نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

در نیمه اول، با وجود تلاش‌های الغرافه برای جبران عقب‌افتادگی، این تیم نتوانست به نتیجه مطلوبی دست یابد. تلاش‌های هجومی الغرافه به اندازه کافی خطرناک نبود و بازیکنان این تیم به دلیل وضعیت بد زمین بازی نتوانستند به خوبی توپ را کنترل و پاس دهند. در نیمه دوم نیز حملات الغرافه نتوانستند به اندازه کافی دفاع استقلال را تهدید کنند و تیم ایرانی با اضافه کردن دو گل دیگر، پیروزی و سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد.

2082287

دیدگاه‌ها