کد خبر : 2070110 | 27 شهریور 1403 ساعت 01:10 | 15.7K بازدید | 2 دیدگاه

استفانو پیولی سرمربی رونالدو می‌شود؟

کاسترو در آستانه پایان همکاری با النصر عربستان

هواداران و کارشناسان النصر از عملکرد سرمربی این تیم رضایت ندارند و بحث پایان همکاری او داغ است.

کاسترو در آستانه پایان همکاری با النصر عربستان

به گزارش "ورزش سه"، النصر عربستان در عراق نتوانست برابر شرطه به برتری دست یابد و تساوی در این جدال و عملکردی که شاگردان کاسترو در غیاب کریس رونالدو به جا گذاشتند، انتقادات را نسبت به این مربی افزایش داده است.

لوییس کاسترو که تیم قدرتمندی را در اختیار گرفته، نتوانسته از فصل گذشته تا فصل جدید لیگ عربستان و در ادامه لیگ نخبگان رضایت هواداران این تیم را جلب کند تا اکنون زمزمه پایان دادن به همکاری با وی شدت یابد. این شایعات در شرایطی با شدت بالایی دنبال می‌شود که این مربی نسبت به آن با جمله " طی 28 سال کار مربیگری‌ام اخراج نشده‌ام" نسبت به آن واکنش نشان داده است.

با این حال دقایقی بعد از پایان دیدار با نماینده عراق و تساوی در این جدال، انتقادات پررنگی نسبت به عملکرد این مربی صورت گرفته و خیلی‌ها وضعیت کنونی النصر را علی‌رغم در اختیار داشتن ستاره‌های صاحب‌نام با تیم دوران 2011 مقایسه کرده‌اند.

خالد الشنيف، ملی‌پوش اسبق عربستان و کارشناس این روزهای فوتبال این کشور در انتقاد به عملکرد تیم رهبری کاسترو گفته: النصر به تیمی شبیه روح تبدیل شده که انگار سرمربی ندارد و اشتباهات فصل گذشته هم در حال تکرار شدن هستند.

2000598

احمد الجدی، روزنامه‌نگار مشهور عربستانی نیز مدعی شد که فردا جلسه مهمی در خصوص آینده کاری کاسترو توسط مدیریت باشگاه در نظر گرفته شده و احتمال پایان همکاری وی و حضور سرمربی جدید زیاد است.

این در حالی‌ست که علی العانزی، دیگر روزنامه نگار این کشور مدعی است که تا این لحظه هیچ اولتیماتوم و اعلانی به کاسترو برای به خطر افتادن جایگاهش روی نیمکت سرمربی‌گری النصر اعلام نشده است.

کاسترو در نشست خبری بعد از بازی با الشرطه نیز چالش بزرگی با خبرنگاران عربستانی داشت و در شرایطی که آنها پیولی را جانشین وی معرفی می‌کردند، با اعلام اینکه در 28 سال سابقه سرمربی‌گری‌اش اخراج نشده با این جمله به آنها پاسخ داد: راهم با النصر را در مسیر قهرمانی ادامه خواهم داد!

با این شرایط باید دید آیا النصری‌ها تصمیم به قطع همکاری با این مربی پرتغالی خواهند گرفت و پیولی را که محتمل‌ترین گزینه برای هدایت این باشگاه است را معرفی خواهند کرد یا تصمیم خود را به بعد از بازی این هفته مقابل الاتفاق موکول خواهند کرد.

دیدگاه‌ها