کد خبر : 2070108 | 27 شهریور 1403 ساعت 01:05 | 15.9K بازدید | 5 دیدگاه

بدل سوارز در انگلیس: پای حریف را گاز گرفت! (عکس)

در دیدار دو تیم بیرمنگام و رکسهام که به «دربی هالیوود» معروف است درگیری عجیبی رخ داد و مهاجم تیم مهمان تلاش کرد پای بازیکن بیرمنگام را گاز بگیرد!

بدل سوارز در انگلیس: پای حریف را گاز گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این مسابقه دوشنبه شب در ورزشگاه سنت اندرو برگزار شد و به دلیل اینکه مالکان رکسهام از بازیگران هالیوود هستند و مالک بیرمنگام ستاره سابق NFL است، به آن لقب دربی هالیوود داده شد. رایان رینولدز و راب مک‌النی مالک باشگاه رکسهام هستند و در سمت دیگر تام بردی بخشی از سهام بیرمنگام را در اختیار دارد. در این دیدار، تیم تحت مالکیت ستاره NFL موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند شد.

در این مسابقه جذاب بین این دو تیم لیگ یک انگلیس که تاکنون شکست نخورده بودند، رکسهام ابتدا در دقیقه‌های اولیه از روی یک کرنر موفق به گلزنی شد. جک ماریوت این گل را به ثمر رساند. با این حال، بیرمنگام به سرعت واکنش نشان داد و جِی استنسفیلد در دقیقه ۲۲ گل تساوی را به ثمر رساند و بازی در نیمه اول با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

استنسفیلد هفت دقیقه پس از شروع نیمه دوم دومین گل خود را به ثمر رساند و توموکی ایواتا نیز درست قبل از دقیقه ۶۰ بازی را ۳-۱ کرد. در دقایق پایانی، کریستیان بیلیک با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد، اما بیرمنگام توانست نتیجه را حفظ کند و با پیروزی ۳-۱ میدان را ترک کند.

2082262

با این حال، پیش از اخراج بیلیک لحظات عجیبی در زمین رخ داد. به نظر می‌رسید که پل مولین، مهاجم رکسهام، قصد داشت پای الک کوکرین، مدافع چپ بیرمنگام، را گاز بگیرد. مولین و کوکرین با یکدیگر برخورد کردند و در صحنه‌های آهسته به نظر می‌رسید که مهاجم رکسهام در حال تلاش برای گاز گرفتن پای حریف است. با این حال بازیکن بیرمنگام خیلی زود پای خود را کشید و به او اجازه نداد کارش را انجام دهد.

دیدگاه‌ها