کد خبر : 2070107 | 27 شهریور 1403 ساعت 01:03 | 43.5K بازدید | 10 دیدگاه

عصبانیت شدید مربی النصر: بگذارید دهنم بسته بماند!

لوئیس کاسترو، سرمربی النصر در کنفرانس خبری بعد از تساوی مقابل الشرطه از سوال خبرنگاران بشدت عصبانی شد.

عصبانیت شدید مربی النصر: بگذارید دهنم بسته بماند!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از هفته نخست رقابت‌های لیگ نخبگان، مصاف دو تیم الشرطه عراق و النصر عربستان با تساوی ۱-۱ دو تیم به پایان رسید.

لوئیس کاسترو، سرمربی النصر که این روزها شدیدا تحت فشار عدم نتیجه‌گیری با تیمش است، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "می‌توانستیم عملکرد بهتری‌ مقابل الشرطه داشته باشیم، اما آنها میزبان بودند و انصافا حریف سرسختی در عراق به حساب می‌آیند. خط‌ هافبک الشرطه با حداکثر توان مقابل ما درخشید. البته وضعیت چمن ورزشگاه نیز چندان خوب نبود. با این حال موفق به خلق موقعیت‌های گلزنی زیادی شدیم، اما با بی‌دقتی آنها را از دست دادیم. متاسفانه سه مهاجم ما اصلا روز خوبی نداشتند."

زمانی که خبرنگاران از کاسترو در خصوص احتمال برکناری‌اش و جانشینی استفانو پیولی از او سوال پرسیدند، سرمربی النصر بشدت عصبانی شد و گفت: "همیشه مقابل شما به بهترین شکل حرف زدم و از جملات محبت‌آمیز استفاده کردم، اما خواهش می‌کنم من را عصبانی نکنید.

من همیشه حداکثر توانم را برای موفقیت به کار گرفته‌ام و نمی‌دانم چرا اینقدر در معرض انتقادات قرار می‌گیرم. در طول دوران ۲۸ ساله مربی‌گری‌ام، هرگز از تیمی‌ اخراج نشده‌ام و در النصر نیز کار به آنجا کشیده نمی‌شود."

دیدگاه‌ها