کد خبر : 2070089 | 26 شهریور 1403 ساعت 21:25 | 3K بازدید | 7 دیدگاه

خودنمایی سیاوش دور از اردوی سپاهان!(عکس)

سیاوش یزدانی بازیکن جامانده سپاهانی‌ها از سفر به عمان عکسی از خود در باشگاه بدنسازی منتشر کرده است.

خودنمایی سیاوش دور از اردوی سپاهان!(عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، سیاوش یزدانی با تصمیم ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان به دلیل مسائل انضباطی در اختیار باشگاه گذاشته شده و در هفته‌های گذشته غایب بزرگ تمرین طلایی پوشان اصفهانی در لیگ برتر بوده است.
این در حالی است که انتظار می‌رفت سیاوش یزدانی که نیم فصل دوم فوق‌العاده‌ای را در لیگ بیست‌وسوم پشت سر گذاشت، در لیگ ۲۴ تبدیل به یکی از نفرات کلیدی تیم مورایس شود، اما با وجود اینکه این مدافع از علاقه خود به سپاهان و ماندن در این تیم و پایان فوتبال حرفه‌ای در اصفهان حرف زده، اما مورایس همچنان درباره بازگشت او به اردوی تیم مقاومت کرده است.

2082240

در این شرایط سیاوش یزدانی در اردوی سپاهان برای سفر به اردن نیز حضور ندارد تا همچنان اردوی دوری او از اردوی یمش ادامه‌دار باشد. 
سیاوش یزدانی در فاصله یک شب تا بازی سپاهان مقابل الوحدات و درحالی‌که رفقا و هم‌تیمی‌هایش در حال انجام آخرین تمرین بودند، عکسی از خود در باشگاه بدنسازی منتشر کرده تا نشان دهد از نظر بدنی آمادگی بازگشت به اردوی سپاهان را دارد و شرایط جسمی خود را با وجود دوری از تمرینات حفظ کرده است.
وضعیت نهایی سیاوش یزدانی یکی از ابهامات اصلی سپاهان در فصل جاری است که باید دید در نهایت مورایس چه تصمیمی در رابطه با این بازیکن خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها