کد خبر : 2070074 | 27 شهریور 1403 ساعت 05:14 | 7.4K بازدید | 15 دیدگاه

ماتئوس: باید کیمیش را اسطوره بایرن کنیم!

لوتار ماتئوس، کارشناس فوتبال و ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است یوشوا کیمیش قراردادش را با باواریایی‌ها تمدید خواهد کرد.

ماتئوس: باید کیمیش را اسطوره بایرن کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، آینده یوشوا کیمیش در باشگاه بایرن مونیخ همچنان نامشخص است، اما لوتار ماتئوس، کارشناس تلویزیونی و ستاره سابق فوتبال جهان، معتقد است که این بازیکن ملی‌پوش آلمانی همچنان برای مدت طولانی در مونیخ خواهد ماند.

ماتئوس توضیح داد: «من فکر می‌کنم که کیمیش در مونیخ بسیار راحت است. او در سال‌های اخیر با خانواده‌اش در مونیخ جا افتاده است. من فکر می‌کنم که او با وجود برخی ناهماهنگی‌ها در سال‌های اخیر، قراردادش را با بایرن تمدید خواهد کرد.»

2082204

اما واقعیت این است که قرارداد این ستاره خط میانی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. تاکنون بازیکن و باشگاه نتوانسته‌اند بر سر همکاری بیشتر از تابستان ۲۰۲۵ به توافق برسند. 

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، در حاشیه پیروزی ۶-۱ بایرن مقابل هولشتاین کیل، فاش کرد که بایرن قصد دارد به زودی این موضوع را حل کند. او گفت: «کیمیش باید به همراه جمال و دیگر بازیکنان، چهره و اسطوره بایرن مونیخ شود. به همین دلیل تمدید قرارداد برای ما یک موضوع بزرگ است. ما این را دنبال خواهیم کرد.»

ایبرل همچنین تأیید کرد که کیمیش در تابستان با باشگاه پاری سن ژرمن تماس داشته است. او در برنامه «دابل‌پاس» شبکه اسپورت ۱ گفت: «پاری سن ژرمن بسیار به او علاقه‌مند بود. او نیز با پاری سن ژرمن تبادل نظر کرد که در بازار فوتبال کاملاً عادی است. ما با او صحبت کردیم و گفتیم: ‘گوش کن، تو با ما می‌مانی.»

دیدگاه‌ها