کد خبر : 2070052 | 26 شهریور 1403 ساعت 23:02 | 27K بازدید | 1 دیدگاه

محمدی آماده درخشش در جام جهانی؛

اختصاصی: خطری گلر تیم ملی را تهدید نمی‌کند

باقر محمدی، سنگربان تیم ملی فوتسال ایران و بهترین دروازه‌بان جام ملت‌های آسیا، مشکلی برای مصاف آینده ایران مقابل گوآتمالا نخواهد داشت.

اختصاصی: خطری گلر تیم ملی را تهدید نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در اولین نبرد مرحله گروهی جام جهانی 2024 با هفت گل ونزوئلا را به زانو درآورد. این پیروزی در شرایطی به ارمغان آمد که باقر محمدی نیمه نخست را روی نیمکت حضور داشت. دروازه‌بان تیم ملی از ماه‌ها پیش از مصدومیت کهنه رنج می‌برد و فشردگی رقابت‌های باشگاهی و همچنین عرصه ملی، فرصتی را برای استراحت و ریکاوری به‌دست نیاورد. محمدی در سالیان اخیر وظیفه حراست از دروازه تیم ملی را برعهده داشته است و در جام ملت‌های آسیا و مسابقات تدارکاتی، بسیار تاثیرگذار و از مهره‌های کلیدی وحید شمسایی خوانده می‌شود.

در شرایطی که علاقه‌مندان به فوتسال مشتاقانه منتظر حضور او در قفس توری تیم ملی در اولین بازی جام جهانی بودند، اما سعید مومنی جایگزین او شد. این اتفاق و البته تصمیم شمسایی، ذهن را به سوی آسیب‌دیدگی محمدی برد و احساس می‌شد مصدومیت مانع حضور او در قاب توری بوده است. 

با این حال در نیمه دوم مسابقه وحید شمسایی از باقر محمدی در چهارچوب دروازه استفاده کرد تا مشخص شود آسیب دیدنی او جدی نیست و می‌تواند بدون هیچ مشکلی تیم ملی را مقابل ونزوئلا همراهی کند.

2082162

با بررسی‌های خبرنگار ما، باقرمحمدی با صلاحدید کادر فنی نیمه اول را روی نیمکت حضور داشته است و هیچ مصدومیت و دردی او را برای ادامه رقابت‌ها تهدید نمی‌کند.

با این وصف وحید شمسایی نگرانی خاصی پیرامون وضعیت گلر شماره یک خود نخواهد داشت و هر دو دروازه‌بانی که به ازبکستان برده برای مسابقات حساس آینده از آمادگی کامل برخوردار هستند.

محمدی پس از دستکش طلایی لیگ برتر و جام ملت‌های آسیا 2024، برای درخشش در جام جهانی تشنه است و می‌خواهد یک‌بار دیگر توانایی‌های خود را در عرصه بین‌المللی به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها