کد خبر : 2070004 | 27 شهریور 1403 ساعت 04:00 | 21.5K بازدید | 8 دیدگاه

بریس آقاپور در اولین تجربه؛

شروع عالی پسر طلایی ایران در جام جهانی (عکس)

سالار آقاپور که چندی پیش کاندیدای بهترین جهان شده بود، برابر ونزوئلا و در نخستین تجربه‌اش در جام جهانی دو گل به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شد.

شروع عالی پسر طلایی ایران در جام جهانی (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، ملی‌پوشان فوتسال ایران شروعی رویایی را در جام جهانی 2024 داشتند و در نخستین نبرد برابر ونزوئلا با نتیجه چشمگیر و قهرمانانه هفت بر یک به پیروزی دست یافتند. در این مسابقه، سالار آقاپور، پسر طلایی جهان در سال 2022 و کاندید بهترین بازیکن جهان که در 25 سالگی حضور در آوردگاه جهانی را تجربه می‌کند، نمایش بسیار خوبی را داشت و با بریس خود نقش بسزایی را در پیروزی مردان شمسایی ایفا کرد. آقاپور مقابل تیم سوم آمریکای جنوبی، گل‌های اول و پنجم تیم ملی را به ثمر رساند.

ستاره جوان تیم ملی، به معنای سنتی یک گلزن پرکار نیست، بلکه شیوه بازی او به شکلی است که فرصت و فضای گلزنی را برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد می‌کند. در دیدارهای اخیر تیم ملی، سالار آقاپور حامل توپ بوده و با حرکات بازی با پای خود که اغلب به سمت خط طولی می‌رود تا آرایش تدافعی حریف را باز کند و فضا را برای چرخش توپ و خلق موقعیت شکل بدهد.

2082090

آقاپور با اجرای امروز برابر ونزوئلا، برای جوایز پایانی جام جهانی نقشه کشید و باید دید در جدال‌های آینده تیم ملی چه عملکردی را از خود برجای می‌گذارد. لازم به ذکر است، آقاپور به‌عنوان بهترین بازیکن زمین توسط تیم فنی فیفا نیز شناخته شد.

2082091
پسر طلایی فوتسال جهان، بهترین بازیکن دیدار با ونزوئلا: سالار آقاپور، نامزد بهترین بازیکن جهان در سال 2023 پس از درخشش و بریس مقابل ونزوئلا در اولین مسابقه تیم ملی در جام جهانی 2024، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

دیدگاه‌ها