کد خبر : 2069974 | 26 شهریور 1403 ساعت 19:20 | 26.4K بازدید | 6 دیدگاه

هیولای خورخه براز، پاناما را بلعید؛

پرتغال 10 - 1 پاناما: طوفانی و در حد مدافع قهرمانی

تیم ملی پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی در اولین دیدارش از مرحله گروهی با نتیجه تحقیر آمیز 10 بر 1 پاناما را به خاک و خون کشید.

پرتغال 10 - 1 پاناما: طوفانی و در حد مدافع قهرمانی

به گزارش "ورزش‌ سه"، هیولای فعلی فوتسال جهان برای دفاع از تاج و تخت با بلعیدن پاناما به راه افتاد. شاگردان خورخه براز، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی در اولین دیدار از مرحله گروهی آوردگاه بزرگ ازبکستان برابر پاناما به میدان رفتند و به حریف لحظه‌ای برای نفس کشیدن ندادند. پرتغال خیلی قوی وارد زمین شد و می‌توانست در همان دقیقه اول به گل برسد. پانی با یک بازی انفرادی در سمت چپ، به ژائو ماتوس کمک می‌کند که تقریباً با ضربه سر به گل برسد، که موقعیت از دست رفت. در سوی مقابل پاناما با شوت خطرناک ماکوئنسی پاسخ داد، اما نتیجه‌ای نداشت. در دقیقه 4 پاس تیاگو بریتو به برونو کوئیلو و ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد. سرانجام دیوار پاناما در دقیقه پنج توسط دروازه‌بان‌شان، جیمی پنالوزا خراب شد. شلیک پانی وارلا به تیر و سپس به جیمی اصابت کرد تا اولین گل بازی برای پرتغال بدست بیاید.

2082046

یک دقیقه بعد، کار فوق‌العاده فابیو سیلیو و پاس این ستاره به آلفونسو، دومین گل پرتغال را با گلزنی عیسی آلفونسو در پی داشت. تیم ملی پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی در اولین دیدارش از مرحله گروهی با نتیجه تحقیر آمیز 10 بر 1 پاناما را به خاک و خون کشید. پاناما در همان لحظات اولیه تلاش کرد تا بازی را از حالت یک‌طرفه خارج کند. اما تیم تحت هدایت خورخه براز سرعت زیادی به خود گرفت و هیچ موقعیتی نداد. پس از تهدید تیاگو بریتو، پرتغال دوباره به گل رسید. دقیقه 8 یک توپ مرده را برونو کوئیلو به گل تبدیل کرد تا نتیجه سه بر هیچ شود.

2082045

پرتغال تمام اتفاقات مسابقه را کنترل کرد و نمایش فوق‌العاده‌‌ای ارائه داد. هر حمله مشکلات زیادی برای حریف ایجاد می‌کرد و پس از 11 دقیقه، پرتغال با گل توماس پاچو اختلاف خود را افزایش داد و کمی بعد اریک با یک ضربه پای چپ نتیجه را 5-0 کرد.

پاناما که شکست را پذیرفته بود و انواع و اقسام گل‌ها را دریافت می‌کرد، در 120 ثانیه، دو مرتبه دیگر توسط آلفونسو و آندره دروازه‌اش باز شد تا تحقیر کامل شود. پیش از پایان نیمه نخست، کوچی در اولین بازی خود در جام جهانی موفق به گلزنی شد و نتیجه را هشت بر صفر پایان داد.

2082044

با شروع نیمه دوم، پرتغال با رحم بیشتری وارد مسابقه شد. آن‌ها سعی کردن بیشترین تاکتیک خود را مرور کنند و 20 دقیقه بعدی را به چشم تمرین نگاه کنند. با این حال، دروازه‌بان پاناما به رغم یک گل به خودی، چند واکنش خوب را هم داشت، اما در دقیقه 28 توسط آندره برای نهمین بار دروازه‌اش باز شد. پاناما در لحظه‌ای، با فرصتی از روی نقطه پنالتی توسط آلفونسو ماکوئنسی، یکی از زخم‌ها را درمان نمود اما تنها یک دقیقه بعد گل دهم را هم دریافت کرد.

2082043

در دیگر مسابقه این گروه، مراکش به مصاف تاجیکستان رفته است. لازم به ذکر خواهد بود در صورت صعود ایران به‌عنوان تیم نخست گروه خود، به تیم دوم این گلدان برخورد می‌کند. که قطعا یکی از دو تیم پرتغال و مراکش حریف تیم ملی ایران می‌شوند.

دیدگاه‌ها