کد خبر : 2069968 | 27 شهریور 1403 ساعت 03:28 | 12.6K بازدید | 7 دیدگاه

اولین بازی پیکان پرستاره در بندرعباس

مدعی قهرمانی لیگ یک وارد می‌شود

پیکان تهران که هنوز در لیگ یک به میدان نرفته، عصر سه‌شنبه اولین بازی خود را مقابل پالایش نفت بندرعباس برگزار می‌کند.

مدعی قهرمانی لیگ یک وارد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ریشه‌دار پیکان که فصل گذشته در کمال ناباوری به لیگ دسته اول سقوط کرد، حالا با تغییراتی که در مدیریت و کادر فنی تجربه کرده، تمام تلاش خود را برای بازگشت سریع به لیگ برتر به کار گرفته است.

خودروسازان که حالا یک چهره سرشناس فوتبالی مثل رسول خطیبی را به‌عنوان مدیرعامل بالای سر خود می‌بینند، از امیدرضا روانخواه به‌عنوان سرمربی بهره می‌برند و البته نفرات مطرحی در کادر فنی و در بین بازیکنان این تیم حضور دارند.

2082021

پیکانی‌ها در فصل جاری بازیکنان باتجربه‌ای مثل کریم اسلامی، مجتبی حق‌دوست، دانیال جهانبخش، امیرحسین غلامی و... را در اختیار دارند، تعدادی از نفرات سال گذشته را نیز در جمع خود حفظ کردند و به روزهای خوب در لیگ یک می‌اندیشند.

2082022

تیم قدیمی پایتخت در هفته اول باید مقابل شهرداری آستارا بازی می‌کرد، اما این بازی به دلیل عدم حضور حریف در زمین لغو و سه بر صفر شد. حالا امیدرضا روانخواه باید تیمش را عصر سه‌شنبه در بندرعباس مقابل تیم پالایش نفت با سرمربی‌گری عبدالله ویسی به میدان بفرستد. دیداری سختی که خودروسازان در شروع کار در پیش خواهند داشت.

2082023

با همه این مسائل می‌توان پیکان را یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر دانست. خودروسازان اگرچه حریفان قدرتمندی را در این مسیر پیش رو خواهند داشت، اما برای رسیدن به هدف بزرگ خود تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت و بی‌شک پرقدرت مسابقات را ادامه می‌دهند.

عکاس: حامد عراقی

دیدگاه‌ها