کد خبر : 2069948 | 26 شهریور 1403 ساعت 16:58 | 19K بازدید | 36 دیدگاه

نباید در دقایق ابتدایی مرتکب اشتباه شوید

هشدار الرایة به الغرافه برای دیدار با استقلال

روزنامه الرایة نوشته است که الغرافه به دنبال شروع قدرتمند در رقابت‌های لیگ نخبگان و کسب نتیجه‌ای مثبت از بازی با استقلال است.

هشدار الرایة به الغرافه برای دیدار با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تقابل استقلال و الغرافه سبب شده تا روزنامه‌های قطری به صورت ویژه‌ای به این دیدار بپردازند. روزنامه الرایة که در گزارش خود، مکان برگزاری بازی را نیز اشتباه ذکر کرده، نوشته است: ورزشگاه آزادی تهران (استادیوم شهدای شهر قدس صحیح است) امشب ساعت 21 (به وقت قطر) میزبان دیدار افتتاحیه بین تیم‌‌های الغرافه و استقلال تهران در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیای ۲۰۲۴ خواهد بود.

تیم الغرافه به دنبال شروع قدرتمند در این رقابت‌‌های سخت و کسب نتیجه‌ای مثبت است تا به بهترین شکل ممکن به مسیر خود در این رقابت‌‌ها ادامه دهد، به‌ویژه با توجه به انتظارات بالایی که از رقابت‌‌های این چنینی وجود دارد.

الغرافه در این دیدار به ارائه بهترین عملکرد خود متمرکز است تا نشان دهد که توانایی رسیدن به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا را دارد، به‌ویژه پس از عملکرد موفقیت‌آمیزی که در مرحله مقدماتی مقابل شباب الاهلی امارات داشت و توانست با نتیجه ۱-۰ پیروز شود؛ مسابقه‌ای که حدود یک ماه پیش در دوحه برگزار شد.

اگرچه الغرافه با توجه به جذب بازیکنان جدید و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعتماد به نفس بالایی دارد، برخی معتقدند که نتایج و عملکرد تیم در لیگ قطر، از جمله تساوی سخت ۱-۱ مقابل الشمال در سه روز پیش، ممکن است تأثیر منفی بر روحیه بازیکنان داشته باشد.

2081985

به‌طور کلی، تیم الغرافه نیاز به تمرکز بالا در این دیدار دارد و نباید اشتباهی در جریان بازی مرتکب شود، به‌ویژه در دقایق ابتدایی که انتظار می‌رود تیم میزبان با شور و شوق بیشتری بازی را آغاز کند.

* مارتینز: انتظار یک بازی سخت و قوی داریم
پدرو مارتینز، سرمربی پرتغالی الغرافه، در کنفرانس خبری پیش از بازی اظهار داشت: «انتظار یک بازی سخت و قوی مقابل استقلال ایران داریم. این بازی مقابل حریفی قدرتمند و در خانه آن‌ها برگزار می‌شود. برای ما مهم است که با قدرت وارد این رقابت‌‌ها شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا از لحاظ روحی در این تورنمنت انگیزه بگیریم.» او همچنین اشاره کرد که تیم الغرافه از همه جوانب آماده است و بازیکنان در شرایط فنی و بدنی خوبی قرار دارند و تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین عملکرد خواهند کرد.

* غیبت‌‌های تأثیرگذار
تیم الغرافه با چند غیبت مهم مواجه است، از جمله یاسین براهیمی، ستاره الجزایری تیم که هنوز وضعیت نهایی او مشخص نیست و دلایل عدم حضورش در این دیدار و سفر نکردنش به تهران نیز اعلام نشده است. همچنین، رودریگو مورنو، بازیکن اسپانیایی که قرار بود به جای براهیمی به میدان برود، در بازی مقابل الشمال دچار مصدومیت شد و قادر به حضور در این دیدار نخواهد بود.

* سومین تقابل تاریخی
این دیدار سومین مسابقه تاریخی بین الغرافه و استقلال تهران در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا است. این دو تیم پیش‌تر در دو دیدار در مرحله گروهی سال 2010 مقابل هم قرار گرفتند. در آن مسابقات، استقلال تهران در دیدار اول در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳-۰ پیروز شد و در دیدار دوم که در ورزشگاه ثانی بن جاسم الغرافه برگزار شد، بازی با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

دیدگاه‌ها