کد خبر : 2069943 | 26 شهریور 1403 ساعت 16:10 | 14.5K بازدید | 12 دیدگاه

بی‌اطلاعی آقا کریم از شایعه ممنوع الکاری

کریم باقری برای نمایندگان ایران در آسیا آرزوی موفقیت می‌کند.

بی‌اطلاعی آقا کریم از شایعه ممنوع الکاری

به گزارش "ورزش سه"، درگذشت مادر کریم باقری باعث شد تا او به تبریز بیاید و چند روزی در صحنه عمومی این شهر و بین اهالی ورزش دیده شود. در این بین مردم تبریز هم استقبال فوق‌العاده از او داشتند و تعداد کثیری هم در مراسم ختم والده او حضور یافتند.

کریم باقری در این مورد می‌گوید: جا دارد از اینجا از تمام مردم عزیز تبریز، دوستان عزیزم و همه تشکر کنم که در این چند روز واقعا در کنار خانواده ما بودند. از همه تشکر می‌کنم و نمی‌دانم چطور توصیف کنم. انشالله که در شادی‌هایشان بتوانیم شرکت کنیم. برای همه آرزوی شادی و سلامتی دارم.

او درباره برگزاری بازی خیریه عنوان کرد: امروز هم به دعوت پیشکسوتان تراکتور و هنرمندان به این بازی آمدم و خیلی خوشحالم که بازیکنان قدیمی تراکتور و هم‌بازیان خودم را دیدم. من دوست دارم زمانی که در تبریز هستم در چنین برنامه‌هایی شرکت کنم و قدیمی‌ها را ببینم و دیداری داشته باشیم. مجددا از پیشکسوتان تراکتور و هنرمندان تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

اسطوره فوتبال ایران در مورد شروع رقابت‌های آسیایی اظهار داشت: دو نماینده ما امروز و یک نماینده هم فردا بازی دارد. برای هر چهار نماینده ایران آرزوی موفقیت دارم. این تیم‌ها حالا به اسم ایران هستند و نام‌های باشگاهی دیگر مدنظر نیستند. امیدوارم که همه موفق باشند و باعث خوشحالی مردم باشند.

باقری همچنین در مورد بازگشت به فوتبال ایران صحبت کرد و گفت که پیشنهادی از پرسپولیس و تراکتور نداشته و در پاسخ به این سوال که آیا ممنوع الکار است؟ گفت: نمی‌دانم، خبر ندارم.

دیدگاه‌ها