کد خبر : 2069928 | 27 شهریور 1403 ساعت 02:30 | 32.2K بازدید | 9 دیدگاه

موثرترین خرید خیبر از تراکتور آمد

عارف رستمی یکی از مهره‌های موثر خیبر خرم‌آباد در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر بوده است.

موثرترین خرید خیبر از تراکتور آمد

به گزارش "ورزش سه"، عارف رستمی چهار سال قبل در لیگ یک پیراهن خیبر خرم‌آباد را بر تن داشت و موفق شد ۱۷ گل برای این تیم به ثمر برساند و با کسب عنوان آقای گلی به لیگ برتر راه پیدا کند و در سه سال گذشته در تیم‌های ذوب‌آهن، مس کرمان و تراکتور توپ بزند.

رستمی که فصل گذشته پیراهن سرخ تراکتور را بر تن می‌کرد، پس از پایان فصل به صورت توافقی قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد تا به خیبر بازگردد تا این‌بار همراه با این تیم در لیگ برتر به میدان برود.

این مهاجم ۲۸ ساله اهل خرم‌آباد در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر به یکی از مهره‌های موثر خیبر تبدیل شده است. رستمی که پیش از این پاس گل تساوی خیبر برابر ذوب‌آهن را به نام خود ثبت کرده بود، در بازی با فولاد نیز پاس گل تک گل تیمش را برای طاها طباطبایی ارسال کرد.

همچنین در بازی با هوادار در هفته اول لیگ برتر که با پیروزی یک بر صفر خیبر به پایان رسید، در ابتدا عارف رستمی با شوتی در چهارچوب، دروازه حریف را تهدید کرد، اما توپ او پس از مهار دروازه‌بان حریف مقابل پای مهرداد قنبری افتاد تا این بازیکن گل پیروزی خیبر را به ثمر برساند.

به این ترتیب رستمی در چهار هفته‌ای که از مسابقات لیگ برتر سپری شده است، روی سه گل از چهار گل زده تیمش تاثیرگذار بوده تا به یکی از مهره‌های مورد اعتماد رضا مهاجری تبدیل شود‌.

رستمی که فصل گذشته تنها هشت بازی در لیگ برتر برای تراکتور انجام داد و دو گل به ثمر رساند، حالا از انگیزه ویژه‌ای برای تقابل با تیم سابق خود در هفته پنجم لیگ برتر برخودار است و با روحیه‌ای بالا خود را برای این مسابقه آماده می‌کند.

دیدگاه‌ها