کد خبر : 2069841 | 26 شهریور 1403 ساعت 11:12 | 9.8K بازدید | 22 دیدگاه

سایت ای‌اف‌سی:

استقلال به دنبال خروج از فرم ناپایدار خود است

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی دیدار استقلال و الغرافه پرداخته است.

استقلال به دنبال خروج از فرم ناپایدار خود است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نکونام برای به فراموشی سپردن روزهای پرحاشیه پس از شکست برابر استقلال خوزستان، امروز در پی کسب پیروزی در دیدار آسیایی برابر الغرافه هستند. در همین خصوص، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تشریح این مسابقه پرداخته است.

سایت AFC نوشته است:
تیم‌های استقلال و الغرافه در نخستین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا، روز دوشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند و هر دو تیم به دنبال رهایی از فرم ناپایدار خود هستند. این دو تیم که در مسابقات داخلی با مشکلاتی روبه‌رو بوده‌اند، باید بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند تا بتوانند در ورزشگاه شهر قدس با موفقیت وارد میدان شوند.

استقلال امیدوار است از امتیاز میزبانی استفاده کرده و عملکرد بهتری داشته باشد. این دو تیم آخرین‌بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ به مصاف هم رفتند که استقلال در خانه با نتیجه ۳-۰ پیروز شد. با این حال، تیم استقلال تنها یک پیروزی در هفت بازی ابتدایی اخیر خود در مسابقات قاره‌ای کسب کرده است.

الغرافه در آخرین بازی خود در لیگ ستارگان قطر مقابل الشمال به تساوی ۱-۱ دست یافت و این نتیجه باعث شد تا الغرافه با ۵ امتیاز از چهار بازی در جدول قرار گیرد. با این وجود، این تیم می‌تواند به پیروزی مقابل شباب الاهلی امارات در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا تکیه کند تا نتیجه‌ای مقابل حریف ایرانی خود کسب کند.

دیدگاه‌ها