کد خبر : 2069835 | 26 شهریور 1403 ساعت 11:04 | 4.2K بازدید | 3 دیدگاه

انتقاد راننده مرسدس از تایرهای پیرلی

راننده مرسدس می‌گوید تایرهای تولیدی شرکت ایتالیایی پیرلی برای مسابقات فرمول یک به اندازه کافی خوب نیستند.

انتقاد راننده مرسدس از تایرهای پیرلی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، جورج راسل، راننده مرسدس در مورد عملکرد خود در گرندپری آذربایجان که در آن مقام سوم را به دست آورد، اظهارنظر کرد و همچنین خواستار بحث در مورد نواقص تایرهای پیرلی شد.

جورج راسل گفت: مسابقه بسیار عجیبی بود و در میانه‌های مسابقه 1.5 ثانیه از حریف‌مان کندتر بودیم اما در 20 دور آخر یک ثانیه سریع‌تر از اسکار پیاستری و شارل لکلرک و سه دهم ثانیه از مکس فرستاپن و کارلوس ساینس سریع‌تر بودم. همان مسیر، همان راننده، همان ماشین، ما فقط از متوسط ​​به سخت تغییر کردیم. راستش واقعاً آزاردهنده است که همه چیز این‌قدر تغییر می‌کند. این نه تنها در مورد مرسدس، بلکه در مورد هر تیم و هر راننده‌ای صدق می‌کند. در یک زمان شما سریع هستید و در زمان دیگری دیگر سریع نیستید و فقط یک چیز تغییر می‌کند.

این راننده تیم مرسدس افزود: من فکر می‌کنم حتی افرادی که این تایرها را تولید می‌کنند نیز متوجه نمی‌شوند که آنها چه نوع تایرهایی هستند. همه ما باید دوباره درباره آنچه در حال رخ دادن است، گفت‌وگوی جدی داشته باشیم، زیرا ما 2 هزار نفر داریم که خستگی‌ناپذیر برای ساخت سریع‌ترین خودروی ممکن کار می‌کنند. 20 دور ماشینی داشتیم که به ما اجازه می‌داد برای پیروزی بجنگیم، 20 دور دیگر ماشینی داشتیم که نباید در کسب امتیازها موفق می‌شد و تنها تفاوت‌شان تایرها بود. به صراحت بگویم، تایرهای شرکت پیرلی به اندازه کافی خوب نیستند.

دیدگاه‌ها