کد خبر : 2069823 | 26 شهریور 1403 ساعت 09:46 | 18.4K بازدید | 19 دیدگاه

روزهای کابوس‌وار بایرن: پایان قرارداد پنج ستاره

بایرن مونیخ کار سختی برای حفظ ستاره‌هایش دارد چون قرارداد پنج بازیکن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید.

روزهای کابوس‌وار بایرن: پایان قرارداد پنج ستاره

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ در چند ماه اخیر به صورت جدی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای توماس توخل بودند و در نهایت با ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید این تیم به توافق رسیدند و سعی کردند بازیکنان مد نظر او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند.

اما به نظر می‌رسد که آنها حالا با ماموریتی جدی و دشوار برای حفظ بازیکنانی روبه‌رو هستند که قراردادشان در پایان فصل جاری در تابستان سال آینده به اتمام خواهد رسید اما این باشگاه به هیچ وجه دوست ندارد که آنها را از دست بدهد و باید به صورت جدی به فکر تمدید قرارداد با این بازیکنان باشد.

نشریه آلمانی کیکر خبر داده است که قرارداد توماس مولر، مانوئل نویر، لروی سانه، یوشوا کیمیش و آلفونسو دیویس با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و بایرن در حال بررسی شرایط برای آغاز مذاکرات با مدیر برنامه این بازیکنان و امضای قرارداد جدیدی با آنها است.

مدیران این باشگاه عجله‌ای برای تمدید قرارداد مولر و نویر با توجه به شرایط و سابقه‌شان ندارند اما شرایط درباره سانه، کیمیش و دیویس فرق دارد چون این احتمال وجود دارد که آنها پیشنهادهای قابل توجهی از سایر باشگاه‌ها دریافت کند و به فکر ترک مونیخ باشند، اتفاقی که بایرن دوست ندارد که در تابستان بعدی برایش رخ دهد.

دیدگاه‌ها