کد خبر : 2069822 | 26 شهریور 1403 ساعت 09:39 | 108.3K بازدید | 205 دیدگاه

هشدار نیمار به رئالی‌ها: بازی با امباپه جهنم است!

نیمار درباره بازی در کنار کیلیان امباپه به ستاره‌های رئال مادرید هشدار داده است.

هشدار نیمار به رئالی‌ها: بازی با امباپه جهنم است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بالاخره در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارسال به خواسته‌ای که در چند سال گذشته داشت رسید و توانست کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد و او به عنوان بازیکن آزاد پس از پایان مهلت قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن به سانتیاگو برنابئو رفت تا پیراهن این تیم را به تن کرده باشد.

نیمار و امباپه در طول دوران حضورشان در پاری سن ژرمن در فاصله سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۳ در ۱۳۶ بازی در کنار هم به میدان رفتند و به نظر می‌رسد که این ستاره برزیلی روزهای چندان خوشی را در کنار او سپری نکرده است و هشدارهایی را در این باره به بازیکنان برزیلی رئال مادرید هم داده است.

یکی از خبرنگاران فرانسوی مدعی شده است او که در حال حاضر پیراهن الهلال را به تن دارد در گفت‌وگو با وینیسیوس جونیور، رودریگو و ادر میلیتائو به آنها گفته است که بازی در کنار امباپه می‌تواند فاجعه‌بار شود و شرایط را برای آنها تبدیل به جهنم کند و باید منتظر چنین روزهایی در کنار او باشند.

سیریل هانونا در این باره گفت: «برزیلی‌های رئال مادرید با نیمار دوست هستند. همیشه جنگی بین او و امباپه وجود داشت. نیمار پیامی درباره او برای برزیلی‌های فرستاده و به آنها گفته است که بازی کنار او فاجعه است و می‌تواند جهنم واقعی باشد.»

دیدگاه‌ها