کد خبر : 2069820 | 26 شهریور 1403 ساعت 09:25 | 40K بازدید | 35 دیدگاه

پیام کاپیتان یونایتد به سانچو: عجب بازیکنی!

برونو فرناندز در اقدامی جالب به درخشش جیدون سانچو برای چلسی واکنش نشان داد.

پیام کاپیتان یونایتد به سانچو: عجب بازیکنی!

به گزارش "ورزش سه"، سانچو در یک سال اخیر روزهای پرفراز و نشیب و عجیبی را سپری کرده و مشکلاتی که بین او و اریک تن‌هاخ به وجود آمده باعث شد که او در نهایت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال با قرارداد قرضی و با بند خرید اجباری این باشگاه را ترک کند و راهی چلسی شود.

این ستاره انگلیسی در اولین دیداری که با پیراهن چلسی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به میدان رفت موفق شد پاس گلی را برای کریستوفر انکونکو ارسال کند و به این ترتیب از همان ابتدا نشان داد که می‌تواند برای این تیم تاثیرگذار باشد و این موضوع واکنش بسیاری را در بین فوتبال‌دوستان انگلیسی به همراه داشت.

حالا توجه هواداران منچستریونایتد و رسانه‌ها به پیامی که برونو فرناندز به عنوان کاپیتان این تیم برای سانچو ارسال کرده جلب شده است. او روی پستی که این بازیکن از اولین دیدارش با پیراهن چلسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است نوشت: «عجب بازیکنی هستی! این لبخند را حفظ کن.»

سانچو امیدوار است که بتواند در چلسی و تحت هدایت انزو مارسکا بار دیگر به روزهای درخشانی که داشت برگردد و خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان هجومی حال حاضر انگلیس مطرح کند اما کار سختی در پیش خواهد داشت.

دیدگاه‌ها