کد خبر : 2069818 | 26 شهریور 1403 ساعت 09:06 | 18.6K بازدید | 4 دیدگاه

بتیس بی‌خیال هافبک رئال نمی‌شود: دوباره برمی‌گردیم

رئال بتیس قصد دارد بار دیگر برای به خدمت گرفتن دنی سبایوس اقدام کند.

بتیس بی‌خیال هافبک رئال نمی‌شود: دوباره برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس تابستان سال قبل قرارداد جدیدی را با رئال مادرید به امضا رساند و امیدوار بود که بتواند فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب این تیم پیدا کند اما شرایط در طول فصل گذشته برای او به شکل متفاوتی پیش رفت.

نداشتن فرصت کافی برای حضور در ترکیب رئال و تبدیل شدن به یک نیمکت‌نشین محض توسط کارلو آنچلوتی باعث شد که این بازیکن به‌صورت جدی به فکر ترک این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال باشد و شایعات بسیاری درباره مقصد احتمالی او منتشر شده بود.

با این حال، مدیران رئال مادرید تمایل چندانی به قبول پیشنهادهای مختلف برای این بازیکن نداشتند چون جدایی تونی کروس و فشردگی دیدارهای رئال در فصل پیش رو باعث شده بود که آنان نگرانی بسیاری از احتمال مصدومیت بازیکنان در خط میانی داشته باشند.

این در حالی بود که این هافبک اسپانیایی توافق اولیه با مدیران بتیس را انجام داده بود اما با پاسخ منفی از سوی مدیران باشگاه رئال مادرید روبه‌رو شد تا در این تیم ماندگار شود و حالا در حال طی کردن روند درمان مصدومیتش است.

روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که مدیران بتیس همچنان علاقه بسیار زیادی به سبایوس دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی به خدمت بگیرند. مصدومیت ویلیام کاروالیو باعث شده است که آنها بیشتر از هر زمان دیگری در جذب این بازیکن از رئال مصمم باشند و باید دید که آیا به توافق نهایی با این باشگاه خواهند رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها