کد خبر : 2069816 | 26 شهریور 1403 ساعت 02:31 | 8.4K بازدید | 16 دیدگاه

سیمئونه:

مهاجم نبودم اما می‌دانم چطور خوشحال می‌شوند!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید به تمجید از عملکرد خولین آلوارز مهاجم تیمش پرداخت و گفت گلزنی‌های او ادامه‌دار خواهد بود‌.

مهاجم نبودم اما می‌دانم چطور خوشحال می‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید با برتری ۳-۰‌ مقابل والنسیا در هفته پنجم رقابت‌های لالیگا به سومین برد فصل رسید و حالا با اختلاف چهار امتیازی نسبت به بارسلونا در جایگاه دوم جدول قرار دارد..

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، در کنفرانس خبری بعد از بازی پاسخگوی خبرنگاران بود و در پاسخ به سوال اول درخصوص عملکرد کانر گالاگر گفت: "او بازیکن سخت‌کوش، با کیفیت و بسیار باهوشی است. خوب می‌داند چه‌موقع باید در کجا حاضر باشد و خود را در بهترین موقعیت قرار دهد. ما به این مدل از بازیکنان نیاز داشتیم و از بابت آمدنش به اتلتیکو خیلی خوشحالم."

* نظر شما در خصوص چهارمین بازی متوالی بدون گل خورده؟
من خیلی فوتبال می‌بینم و تقریبا خلاصه تمام بازی‌های هفته که برگزار می‌شود را مشاهده می‌کنم. در تمامی بازی‌ها هدف خیلی از تیم‌ها ابتدا گل نخوردن است تا بتوانند برنامه‌های خود برای گلزنی را به بهترین شکل پیاده کنند. بنابراین کیفیت تیم در فاز دفاعی بسیار مهم است."

* گلزنی خولین آلوارز تا چه اندازه مهم بود؟
همان اندازه که هم تیمی‌هایش خوشحال شدند و طوری که مردم در خانه‌هایشان بعد از گل او فریاد زدند. هم خودش و هم ما به گلزنی آلوارز احتیاج داشتیم تا روند گلزنی‌های متوالی‌اش شروع شود. این به نفع هردوی ما خواهد بود. البته که من در دوران بازیگری مهاجم نبودم. اما برای یک مهاجم خوشحال کننده‌ترین چیز همین گلزنی است. آلوارز با وجود آنکه دیر به زمین آمد اما توانست خودش را در موقعیت قرار دهد و این نشان می‌دهد که چه مهاجم فرصت‌طلبی است."

* درخصوص بازی والنسیا چه نظری دارید؟
آنها هم تیمی خوبی هستند و نباید به جایگاه‌شان در جدول نگاه کرد. می‌دانستیم ضد حملات خوبی می‌زنند و اجازه ندادیم تا از این راه به ما آسیب وارد کنند. خوشبختانه برخلاف نیمه اول، در نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بودیم و دستورات تاکتیکی مدنظر را به خوبی پیاده کردیم."

* در پنج هفته‌ای که گذشت، چه چیزی را بیشتر از همه در تیم دوست داشتید؟
حضور پررنگ و پرشور هوادارانی که همیشه از ما حمایت می‌کنند. در این پنج بازی هم مثل همیشه هوای تیم را داشتند و حتی در بازی‌های خارج از خانه استقبال بسیار خوبی به عمل آوردند. همه تلاش ما این است تا آنها را در پایان فصل خوشحال کنیم."

* به عنوان سوال آخر، نظرتان در خصوص عملکرد رودریگو دی پائول؟
خوب بازی کرد و یک پاس گل داد. او قهرمان جهان شده و انتظاری که دارم این است که به عنوان یک قهرمان جهان برای ما بدرخشد."

دیدگاه‌ها