کد خبر : 2069815 | 26 شهریور 1403 ساعت 02:01 | 27.9K بازدید | 13 دیدگاه

یوونتوس تیاگو موتا: تسخیر ناپذیرترین تیم اروپا!

یوونتوس در پایان هفته چهارم رقابت‌های سری آ نیز گلی دریافت نکرد تا تنها تیم بدون گل خورده پنج لیگ اصلی اروپا باشد.

یوونتوس تیاگو موتا: تسخیر ناپذیرترین تیم اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، یک‌شنبه جذاب فوتبال اروپا هم با نتایج جالب توجه‌ای به پایان رسید و تیم‌های مطرح باید آماده آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با فرمت جدیدش شوند.

نکته جالب پایان این هفته از رقابت‌های فوتبال باشگاهی در اروپا، به خط تیره ارزشمندی که مقابل نام یوونتوس در جدول سری آ قرار دارد برمی‌گردد.

شاگردان تیاگو موتا تا اینجای رقابت‌ها و در بین پنج لیگ اصلی قاره سبز، تنها تیمی هستند که گلی دریافت نکرده‌اند و در تمام بازی‌های خود با کلین‌شیت از زمین خارج شدند‌.

لیورپول شریک آنها در این آمار مثبت بود که سرانجام در هفته چهارم لیگ برتر از ناتینگهام فارست گل خوردند و متحمل نخستین شکست فصل خود نیز شدند.

گفتنی است با وجود این آمار مثبت ثبت شده از سوی یوونتوسی‌ها، روز گذشته و بعد از تساوی بدون گل این تیم مقابل امپولی هواداران بیانکونری انتقاداتی را نسبت به عملکرد تیاگو موتا مطرح کردند و از عملکرد تهاجمی شاگردان او در دو بازی اخیر این تیم راضی نبودند.

یوونتوسی‌ها، در هفته نخست سری آ با نتیجه ۳-۰ از سد کومو گذشتند، سپس با همین نتیجه مقابل هلاس ورونا به برتری رسیدند و در هفته سوم نیز با تساوی بدون گل برابر رم در خانه متوقف شدند تا با مساوی روز گذشته برابر امپولی، با هشت امتیاز و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به اینتر در جایگاه دوم قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها