کد خبر : 2069814 | 26 شهریور 1403 ساعت 01:59 | 10.3K بازدید | 8 دیدگاه

انتقاد مدافع تاتنهام: باید از آرسنال یاد بگیریم!

کریستین رومرو، مدافع تاتنهام، با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی از برنامه‌های باشگاهش در برگرداندن بازیکنان از تیم ملی انتقاد کرده است.

انتقاد مدافع تاتنهام: باید از آرسنال یاد بگیریم!

به گزارش "ورزش سه"، در این پیام، که بعداً حذف شد، رومرو گفته‌های یک خبرنگار آرژانتینی را تأیید کرد که ادعا کرده بود که تاتنهام تنها باشگاه لیگ برتری بوده که بازیکنان خود را بدون برنامه‌ریزی لجستیکی از تیم‌های ملی بازگردانده است. این موضوع به این معناست که بازیکنان تاتنهام با استراحت کمتری نسبت به سایر بازیکنان به باشگاه خود بازگشته‌اند.

مسئولیت‌های سفر برای بازی‌های ملی بر عهده فدراسیون‌های ملی است و تاتنهام از بازگشت رومرو با پروازهای پیشنهاد شده توسط آرژانتین پس از باخت به کلمبیا در مسابقات مقدماتی جام جهانی راضی بود. آنگه پوستکوگلو روز پنجشنبه را به عنوان روز استراحت تعیین کرده بود و بازیکنان تا روز جمعه برای تمرین فراخوانده نشده بودند.

2081750

برخی از باشگاه‌ها برای بازگرداندن سریع‌تر بازیکنان خود سفرهای خصوصی فراهم می‌کنند. برای مثال بازیکنان برزیلی آرسنال روز پنجشنبه در محل تمرین حضور داشتند. تاتنهام در صورتی که لازم بداند سفرهای خصوصی‌ای برای بازیکنان ملی فراهم می‌کند اما در این مورد، این کار انجام نشد و به نظر می‌رسد رومرو از این موضوع شاکی است.

دیدگاه‌ها