کد خبر : 2069813 | 26 شهریور 1403 ساعت 01:51 | 25.6K بازدید | 43 دیدگاه

اعتراض پپ به فرمت جدید سی‌ال: این چه کاری بود!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از فرمت جدید چمپیونزلیگ و بیشتر شدن بازی‌ها انتقاد کرد.

اعتراض پپ به فرمت جدید سی‌ال: این چه کاری بود!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته جاری فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با فرمتی متفاوت آغاز می‌شود. در این فرمت تعداد بازی‌ها بیشتر است و این در حالی است که جام باشگاه‌های جهان نیز با فرمتی جدید در تابستان آینده برگزار خواهد شد که باعث فشرده‌تر شدن هر چه بیشتر تقویم تیم‌ها می‌شود. این موضوع باعث اعتراض پپ گواردیولا شده که همیشه به بیشتر شدن تعداد بازی‌های تیم‌ها معترض بوده است.

او در پاسخ به سوالی درباره فرمت جدید چمپیونزلیگ گفت: «من نظری ندارم. آن‌ها تصمیم گرفته‌اند این کار را انجام دهند. یوفا این تصمیم را گرفته است. نمی‌دانم چرا این تصمیم را گرفته‌اند اما ما می‌خواهیم آنجا باشیم، بنابراین در آن فرمت بازی خواهیم کرد.
بازی‌های بیشتری وجود دارد، اما چیزی است که هست. چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ روز چهارشنبه ما با بهترین تیم ایتالیا بازی می‌کنیم و سپس روز یکشنبه با بهترین رقیب دو فصل گذشته بازی می‌کنیم. سپس روز سه‌شنبه یک بازی دیگر داریم. ما یک آکادمی داریم که باید در این مواقع از آن استفاده کنیم. ما باید با شرایط سازگار شویم. من دوست دارم در لیگ قهرمانان بازی کنیم، بنابراین ما قرار است در آن فرمت جدید بازی کنیم.»

پپ گواردیولا در قسمتی از مصاحبه معتقد بود تیمش در پیروزی ۲-۱ مقابل برنتفورد در روز شنبه خوش‌شانس بوده است. آبی‌ها در همان دقیقه اول بازی در برابر حریف عقب افتادند و اگر حداقل یک سیو عالی از ادِرسون نبود، آنها می‌توانستند با اختلاف بیشتری عقب بیفتند. اما دو گل از ارلینگ هالند باعث شد که رکورد ۱۰۰٪ پیروزی سیتی حفظ شود.

2081748

گواردیولا گفت: «مهم است که امتیاز از دست ندهیم، این یک درس خوب است. ما روی انحراف توپ که منجر به گلزنی ارلینگ شد خوش‌شانس بودیم. بازیکنان هم این را می‌دانند. به همین دلیل در نیمه‌ اول چیزی نگفتم. با این تعداد بازی‌ها شگفتی‌های زیادی رخ خواهد داد و یک روز ما امتیاز از دست خواهیم داد.»

دیدگاه‌ها