کد خبر : 2069811 | 26 شهریور 1403 ساعت 01:40 | 9K بازدید | 19 دیدگاه

راه‌حل مدافع اینتر برای دفاع مقابل هالند!

استفان دی‌فرای، ستاره اینتر، تأکید کرد که مدافعان این تیم باید به صورت تیمی، در مقابل ارلینگ هالند دفاع کنند.

راه‌حل مدافع اینتر برای دفاع مقابل هالند!

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری امیدوار بود که با کسب سه امتیاز در ورزشگاه یو پاور، به استقبال دو بازی بسیار سخت برود اما در عوض، با ضربه سر قدرتمند دنی موتا کاروالیو عقب افتادند و با گل دقایق پایانی دنزل دامفریز به تساوی ۱-۱ رسیدند.

دی‌فرای پس از پایان بازی، در گفت‌وگو با دازن گفت: «باید بیشتر از قبل روی این بازی تمرکز می‌کردیم. این یک آزمون آسان نبود. موتا بسیار خوب پرید و سانتر عالی بود. باید از این بازی درس بگیریم.»

اینتر در برابر تیم مونزا که دفاع عمیقی داشت، به مشکل برخورد، اما در دو بازی بعدی خود با چنین مشکلاتی روبرو نخواهند شد.

2081742

این تیم چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی می‌رود و سپس یکشنبه آینده در سری A در مقابل میلان قرار خواهد گرفت.
دی‌فرای افزود: «هیچ زنگ خطری وجود ندارد، ما فقط باید از اشتباهاتی که امروز مرتکب شدیم درس بگیریم. در برخی مواقع، ما در حرکت دادن توپ خیلی کند بودیم و می‌توانستیم در پاس نهایی تیزتر عمل کنیم. اگر در برابر این تیم‌ها گل اول را بزنید، همه چیز آسان‌تر می‌شود، اما امروز در این کار مشکل داشتیم.»

از دی‌فرای پرسیده شد که چگونه او و هم‌تیمی‌هایش می‌خواهند که هالند را متوقف کنند، مهاجمی که این فصل در چهار بازی ۹ گل به ثمر رسانده است.

او گفت: «شما باید به صورت تیمی کار کنید تا او را محدود و خنثی کنید. ما هم این کار را می‌کنیم. البته باید به یاد داشته باشید که منچسترسیتی فقط هالند نیست. او در فرم خوبی قرار دارد و این فصل گل‌های زیادی زده است، ما باید به صورت تیمی از دروازه‌مان دفاع کنیم.»

دیدگاه‌ها