کد خبر : 2069810 | 26 شهریور 1403 ساعت 01:29 | 6.7K بازدید | 19 دیدگاه

بنزما: اگر برای کسب جام نبود به الاتحاد نمی‌آمدم!

کریم بنزما، کاپیتان الاتحاد، مدعی شد تنها به قصد کسب عناوین قهرمانی راهی این تیم شده است‌.

بنزما: اگر برای کسب جام نبود به الاتحاد نمی‌آمدم!

به گزارش "ورزش سه"، خبری از افت کریم بنزما نیست و او همچنان به گلزنی در لیگ عربستان ادامه می‌دهد. درخشش او با ثبت هت‌تریک در شب پیروزی پرگل ۷-۱ الاتحاد مقابل الوحده در هفته سوم رقابت های لیگ روشن عربستان، نام ستاره سابق رئال مادرید را دوباره به تیتر اول رسانه های عربستان و حتی اروپا تبدیل کرده است.

کاپیتان الاتحاد که خودش نیز از عملکرد خودش راضی بنظر می‌آید، در گفتگوی بعد از بازی گفت: "یک شب جادویی را پشت سر گذاشتیم. نه تنها من بلکه کل تیم با تمام توان در زمین حاضر شدند و خوشحالم که با چنین نتیجه‌ای بازی را به پایان رساندیم.

از صمیم قلب بابت حضور در الاتحاد خوشحالم و از هم تیمی های خوبم بابت ایجاد موقعیت های گلزنی بسیار سپاس گذارم. همه ما در الاتحاد دورهم جمع شده‌ایم تا به قهرمانی‌های مختلف برسیم. اگر چنین نبود هرگز به این تیم نمی‌آمدیم. هدف ما چیزی جز خوشحالی هواداران که با کسب عناوین قهرمانی رقم می‌خورد، نیست."

بنزما درخصوص شانس الاتحاد برای کسب قهرمانی در رقابت با دیگر تیم‌ها گفت: "قطعا کار سختی در پیش داریم. تیم های بزرگی در عربستان هستند که برای قهرمانی می‌جنگند اما ما کاری به نتایج سایر رقبا نداریم و فقط برای پیروزی در هر بازی به زمین می‌رویم."

دیدگاه‌ها