کد خبر : 2069807 | 26 شهریور 1403 ساعت 01:28 | 17.2K بازدید | 16 دیدگاه

انتقاد آگوئرو از سرمربی کلمبیا: جلوی ما خوشحالی نکن!

سرخیو آگوئرو از نستور لورنزو، سرمربی آرژانتینی تیم ملی کلمبیا، بابت خوشحالی‌اش پس از پیروزی مقابل تیم ملی کشورش، انتقاد کرد.

انتقاد آگوئرو از سرمربی کلمبیا: جلوی ما خوشحالی نکن!

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو در یک برنامه اینترنتی زنده به پیروزی کلمبیا مقابل آرژانتین واکنش نشان داد و در نظراتی از نستور لورنزو، سرمربی آرژانتینی تیم ملی کلمبیا، انتقاد کرد. آگوئرو در این استریم گفت:«به نظر شما درست است که یک مربی آرژانتینی گل تیم دیگری را به آرژانتین با این شدت جشن بگیرد؟ این یک حس عجیب است، البته که این شغل او است اما خب، عجیب و کمی اشتباه است.»

آگوئرو همچنین به هواداران کلمبیا توصیه کرد که از پیروزی خود زیاد خوشحال نشوند و گفت: «کلمبیایی‌ها، زیاد بزرگش نکنید. کمی آرام‌تر باشید. فقط یک بازی بود.» او به تحلیل گل یرسون موسکرا که با پاس خامس رودریگز به ثمر رسید، پرداخت و گفت: «خامس اینجا خیلی خوب عمل کرد چون سریع بود و دفاع آرژانتین را به هم ریخت. وقتی توپ را حرکت می‌دهند، دفاع را هم حرکت می‌دهند و این کار را سخت می‌کند.»

این نظرات آگوئرو، به‌خصوص صحبت‌هایش درباره سرمربی کلمبیا، واکنش‌های زیادی را به همراه داشته و برخی معتقدند او به درستی از لورنزو انتقاد می‌کند و بسیاری نیز نظرات آگوئرو را اشتباه خواندند.

دیدگاه‌ها