کد خبر : 2069806 | 26 شهریور 1403 ساعت 01:17 | 8.6K بازدید | 5 دیدگاه

رد پای ستاره سابق سپاهان در گل به اسپارتاک

هافبک ایرانی دینامو ماخاچ قلعه نمایش موثری روی گل تیمش مقابل اسپارتاک مسکو داشت.

رد پای ستاره سابق سپاهان در گل به اسپارتاک

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال دینامو ماخاچ قلعه که محمدجواد حسین‌نژاد را برای سومین بازی پیاپی در ترکیب و خط میانی داشت، یکشنبه شب در ورزشگاه آنژی آرنا به مصاف تیم رده پنجمی اسپارتاک مسکو رفت.

اسپارتاک مسکو در دقیقه 20 به گل رسید، اما دینامو ماخاچ قلعه که حملات زیادی روی دروازه حریف بالانشین خود به وجود آورده و دو بار هم روی حرکت حسین‌نژاد به محوطه جریمه رسیده بود، توانست گل تساوی را در دقیقه 36 با ایجاد موقعیت این ستاره ایرانی بزند.

2081732

محمدجواد حسین‌نژاد که در دو حضور تعویضی و دو بازی ثابت خود در چهار هفته گذشته لیگ برتر روسیه توانست گل سه امتیازی و تماشایی بزند و یک پاس گل برای پیروزی دینامو ماخاچ قلعه بدهد، در دیدار برابر اسپارتاک مسکو با حرکت از سمت راست زمین ایجاد موقعیت کرد که در ادامه همین توپ با یک ارسال زمینی و اشتباه مدافع حریف تبدیل به گل به خودی شد.

2081733

دینامو ماخاچ قلعه که در دیدارهای اخیرش با نمایش درخشان حسین‌نژاد دو برد داشت، در جدال با اسپارتاک مسکو و حضور 76 دقیقه‌ای این هافبک ایرانی در زمین، به تساوی یک بر یک رسید تا 9 امتیازی شود و به رده نُهم جدول لیگ برتر روسیه صعود کند.

دیدگاه‌ها