کد خبر : 2069801 | 26 شهریور 1403 ساعت 01:06 | 10K بازدید | 7 دیدگاه

نستا: از تساوی مقابل اینتر ناراحتم!

الساندرو نستا، سرمربی مونزا، می‌گوید با توجه به عملکرد تیمش از تساوی مقابل اینتر ناراحت است.

نستا: از تساوی مقابل اینتر ناراحتم!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته چهارم رقابت‌های سری A مونزا امشب به مصاف اینتر رفت و مقابل قهرمان فصل گذشته، به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

مونزا به برد در این بازی نزدیک بود. میزبان با گل دقیقه 81 دنی موتا ابتدا پیش افتاد اما هفت دقیقه بعد آن‌ها با دریافت گل دنزل دامفرایس به تساوی رسیدند.

2081721

الساندرو نستا پس از بازی گفت: "من از عملکرد تیم راضی‌ان، چون بچه‌ها سخت کار می‌کنند. واضح است، اگر قبل از شروع بازی از من می‌پرسیدید که آیا از تساوی برابر اینتر راضی هستم، می‌گفتم بله، اما با توجه به روند بازی، ما الان ناراحت هستیم."

او با وجود رضایت از عملکرد تیمش ادامه داد:"ما کمی بیشتر از حد معمول عقب نشستیم و توانستیم حملات آن‌ها را خنثی کنیم، اما برنامه این بود که کمی جلوتر باشیم و بین خطوط مدافعان و میانی آن‌ها بازی کنیم. گل دامفرایس کمی تصادفی بود، چون ارسال کارلوس آگوستو به نظر منحرف شد. عملکرد خوبی از تیم دیدم، با تعویض‌ها همه چیز را عوض کردیم و شاید در آینده زودتر تغییراتی ایجاد کنم."

سرمربی مونزا درباره نقش میلان یوریک برای مهار مهاجمان حریف، گفت: "یوریک به ما کمک می‌کند تا توپ را نگه داریم، اما بازی‌هایی وجود خواهد داشت که از مالدینی، دنی موتا و کاپراری برای سرعت بخشیدن و بازی کردن بیشتر با توپ استفاده می‌کنیم. یک فصل طولانی داریم و ما به رویکردهای مختلفی نیاز داریم که بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم."

دیدگاه‌ها