کد خبر : 2069786 | 26 شهریور 1403 ساعت 08:53 | 22.2K بازدید | 27 دیدگاه

همه چیز به جواد بستگی دارد

ورمزیار: هر وقت ابوالفضل نیست ناراحت می‌شوم!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد گام نخست شاگردان نکونام در لیگ نخبگان محکم برداشته شود.

ورمزیار: هر وقت ابوالفضل نیست ناراحت می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ نخبگان آسیا در حالی از عصر امروز آغاز می‌شود که در یکی از مهمترین بازی‌ها استقلال ایران میزبان الغرافه قطر خواهد بود. دیداری که باید در ورزشگاه شهر قدس تهران برگزار شود و شاگردان نکونام نیاز جدی به پیروزی در آن دارند. در همین رابطه صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرنگار ما گفت:
«آرزو می‌کنم بازی خوب و تماشاگرپسندی برای هواداران استقلال باشد. این بازی هم فرصت خوبی برای بازگشت استقلال به روزهای خوبش به حساب می‌آید و هم می‌تواند شروع خوب تیم در لیگ نخبگان را رقم بزند. بازی اول در این تورنمنت بسیار مهم است و نتیجه آن در ادامه کار استقلال در آسیا بسیار تاثیرگذار است. علاوه بر این بچه‌های تیم با برد در این بازی می‌توانند در مسابقات لیگ برتر نیز با روحیه بالا حضور پیدا کنند و نتایج خوبی بگیرند.»

او درباره تاثیر حواشی اخیر پیرامون برکناری نکونام روی عملکرد بازیکنان استقلال در این بازی افزود:
«از نظر من این حواشی شمشیر دو لبه است. از طرفی می‌تواند باعث ایجاد انگیزه مضاعف برای نکونام شود تا با تلاش بیشتری در این بازی و بازی‌های بعدی به کارش ادامه دهد و از طرفی هم می‌تواند باعث بروز استرس و عدم تمرکز شود و نتیجه معکوس بدهد. بستگی دارد که جواد نکونام در این مدت خودش چطور با این شرایط کنار آمده باشد».

ورمزیار همچنین ابراز امیداوری کرد میزبانی در شهر قدس آبرومندانه انجام شود:
«امیدوارم زمین ورزشگاه شهر قدس قابلیت ارائه یک بازی خوب را داشته باشد و مانع روند تاکتیکی تیم نشود. همین سخت افزارها آبروی فوتبال کشور هستند. امیدوارم برگزاری بازی آسیایی استقلال در شهرقدس برای ما پیامدهای بدی نداشته باشد.»

ورمزیار درباره دور بودن هم‌پستی خودش یعنی ابوالفضل جلالی از ترکیب اصلی عنوان کرد:
«نه که الان، همان زمانی هم که جلالی در سایپا بازی می‌کرد من از شیوه و نوع بازی خوب او راضی بودم. فصل قبل هم تاکید کردم که ابوالفضل یکی از بهترین‌های استقلال است و هر وقت در ترکیب ثابت حضور نداشت ناراحت می‌شدم. ابوالفضل بیش از هر چیزی باید مراقب سلامت بدنی خود باشد تا اینقدر مصدوم نشود و در صورتی که بتواند جلوی مصدومیت‌هایش را بگیرد به نظرم می‌تواند جزء گزینه‌های ترنسفر به اروپا باشد.»

وی در واکنش به پیش‌بینی نتیجه بازی گفت:
«امیدوارم استقلال برنده این بازی باشد. مهم نیست که چه کسی گل بزند. هر کسی گل بزند انگار تمام تیم گل زده. بنابراین مهمترین چیز پیروزی در این بازی است»

دیدگاه‌ها