کد خبر : 2069780 | 26 شهریور 1403 ساعت 05:40 | 4.5K بازدید | 3 دیدگاه

پی‌اس‌جی علیه نژادپرستان: باید پاسخگو باشید

پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه‌ای توهین نژادپرستانه به نونو مندز در شبکه‌های اجتماعی پس از پیروزی مقابل برست را محکوم کرد.

پی‌اس‌جی علیه نژادپرستان: باید پاسخگو باشید

به گزارش "ورزش سه"، مدافع پرتغالی پس از پیروزی 3-1 پاری سن ژرمن مقابل برست در رقابت‌های لیگ 1 فرانسه مورد حمله اظهارات توهین آمیز و نژادپرستانه قرار گرفت.

این مدافع چپ که در این پیروزی یک پنالتی داد، توهین نژادپرستانه یک طرفدار پاری سن ژرمن علیه خود را در حساب اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

این اتفاق پس از بازی شب گذشته پاری سن ژرمن را بر آن داشت تا واکنش نشان داده و از این بازیکن 22 ساله حمایت کند.

2081670

در بیانیه رسمی پاری سن ژرمن آمده است: "پی‌اس‌جی حمایت کامل خود را از بازیکن خود، نونو مندز، که پس از بازی مقابل برست در شبکه‌های اجتماعی شاهد حملات توهین آمیز و نژادپرستانه بود، اعلام می‌کند.

پاری سن ژرمن نژادپرستی یا هر نوع تبعیض دیگری را تحمل نمی‌کند. توهین نژادپرستانه به نونو مندز کاملا غیرقابل قبول است. ما قاطعانه در کنار نونو و همه کسانی که آسیب دیده‌اند، می‌ایستیم و با مقامات و انجمن‌های مربوطه کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم مسئولان این اتفاق در قبال اقدامات خود پاسخگو هستند.

در پاری سن ژرمن، ما متعهد به ایجاد محیطی دوستانه، قابل احترام و اتحاد در داخل و خارج از زمین هستیم. نژادپرستی در فوتبال جایی ندارد و ما به حفظ ارزش‌ها ادامه خواهیم داد."

دیدگاه‌ها