کد خبر : 2069778 | 26 شهریور 1403 ساعت 00:07 | 50.7K بازدید | 23 دیدگاه

بنزما و بهترین پاسخ به رونالدو: هت‌تریک (عکس)

الاتحاد عربستان با هت‌تریک کریم بنزما با نتیجه ۷-۱ از سد الوحده گذشت.

بنزما و بهترین پاسخ به رونالدو: هت‌تریک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ روشن عربستان، الاتحاد با هدایت لورن بلان و با کاپیتانی کریم بنزما با نتیجه پرگل ۷-۱ از سد میهمان خود الوحده گذشت و با ۹ امتیاز پشت سر الهلال در رتبه دوم جدول قرار گرفت‌.

مرد اول این میدان کسی نبود جز کریم بنزما فوق ستاره فرانسوی زردپوشان که در نیمه نخست با شلیک استثنایی خود از پشت محوطه جریمه گل نخست تیمش را به ثمر رساند تا زمینه ساز این برتری باشکوه برای الاتحاد شود.

2081675

گل دوم بنزما در این بازی هم دست کمی از گل اولش نداشت و باز هم روی نبوغ این ستاره به ثمر رسید. فقط یک دقیقه بعد از سوت آغاز نیمه دوم بود که بنزما روی حرکت دیدنی استیون برخواین و پاس رو به عقب او، با ورود به محوطه جریمه و ضربه ناگهانی‌اش دروازه الوحده را برای بار چهارم باز کرد.

2081676

گل سوم بنزما که تبدیل به هفتمین گل الاتحاد در این بازی شد، به آسانی هرچه تمام تر با ارسال زمینی موسی دیابی و ضربه تمام کننده او مقابل دروازه الوحده به ثمر رسید تا شب باشکوه مهاجم سابق رئال مادرید تکمیل شود‌.

2081678

بنزما با این هت‌تریک، چهار گله شد و پشت سر الکساندر میتروویچ شش گله در رتبه دوم بهترین گلزنان این فصل لیگ عربستان قرار گرفت.

2081677

دیدگاه‌ها