کد خبر : 2069774 | 26 شهریور 1403 ساعت 05:27 | 29K بازدید | 55 دیدگاه

سیدحسین در شهرقدس عابدزاده شد! (عکس)

کاپیتان استقلال در شرایط مطلوب روحی روانی قرار دارد.

سیدحسین در شهرقدس عابدزاده شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از بازگشت مجدد به تیم ملی فوتبال و حالا حضور در لیگ نخبگان یکی از باروحیه‌ترین بازیکنان این تیم است و با ژست‌های جالبی که مقابل عکاسان در تمرین امروز گرفت، آماده حضور در مسابقات آسیایی می‌شود.

سیدحسین حسینی که چند فصل مختلف را همراه با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا پشت سرگذاشت بعد از دوری طولانی مدت از این مسابقات مجدد با پیراهن تیم محبوب خود در میدان بزرگ آسیایی حاضر می‌شود و به دنبال کسب اولین پیروزی در لیگ نخبگان خواهد بود.

2081668

سیدحسین یکی از مهم‌ترین بازیکنان استقلال در این مسابقه خواهد بود و با واکنش‌های خوب خود می‌تواند این تیم را در شرایطی قرار دهد که کسب پیروزی دور از دسترس نباشد و استقلال اولین سه امتیاز را به دست آورد.

او در این فصل هنوز موفق به کلین‌شیت نشده است اما در تمامی مسابقات واکنش‌های خوبی از خودش به جای گذاشته و در دیدار مقابل شمس‌آذر با سوپرواکنشی که داشت شرایط کسب اولین سه امتیاز فصل استقلال را فراهم کرد، او با تکرار این عملکرد می‌تواند زمینه‌ساز اولین امتیاز در لیگ نخبگان باشد.

حسینی پیش از تمرین امروز به همراه جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و از انگیزه‌های بالای خودش و یارانش صحبت کرد، این صحبت‌ها در حین تمرین و چهره او هم به وضوح مشخص بود.

دیدگاه‌ها