کد خبر : 2069773 | 26 شهریور 1403 ساعت 08:14 | 26.9K بازدید | 6 دیدگاه

صلاح: از آمادگی تیم رونالدو نمی‌ترسیم

سرمربی الشرطة می‌گوید که الهلال و النصر از تیم ملی عربستان قوی‌تر هستند.

صلاح: از آمادگی تیم رونالدو نمی‌ترسیم

به گزارش "ورزش سه"، احمد صلاح، سرمربی تیم الشرطة عراق، آمادگی بازیکنانش را برای رویارویی با النصر عربستان اعلام کرد.

امروز دوشنبه، النصر به عنوان مهمان در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیایی به مصاف تیم الشرطة خواهد رفت.

صلاح در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: «النصر تیمی جهانی است که با حضور کریستیانو رونالدو و مجموعه‌ای از بازیکنان برجسته به میدان می‌آید. تیم ما کاملاً آماده است و به دنبال این هستیم که به بهترین شکل ممکن، نمایند‌ای شایسته برای عراق باشیم.»

او ادامه داد: «النصر و الهلال از تیم ملی عربستان قوی‌تر هستند، چرا که این دو باشگاه بازیکنانی در سطح بالا دارند. از آمادگی النصر نمی‌ترسم، حتی با وجود اینکه آنها چهار بازی در لیگ خود انجام داده‌اند و آماده‌تر هستند.»

در عین حال، صلاح تاکید کرد: «بازیکنان تیم الشرطة توانایی آن را دارند که در این بازی به خوبی حاضر شوند. زمین و تماشاگران برای ما انگیزه بزرگی خواهند بود. من اطلاعات کاملی از تیم النصر دارم و سورپرایزهایی در زمین بازی خواهیم داشت.»

2081667

از سوی دیگر، فهد الیوسف، بازیکن تیم الشرطة، گفت: «هدف ما این است که بهترین عملکرد را برای عراق ارائه دهیم و برای این ماموریت آماده‌ایم. ما بازیکنانی در سطح بالا داریم و ترکیب النصر شبیه به همان ترکیبی است که در مسابقات عربی حضور داشت. ان‌شاءالله بازی بزرگی ارائه خواهیم داد.»

او افزود: «امیدواریم که این مسابقه تصویری خوب از فوتبال عراق در بین هواداران به نمایش بگذارد و ما به عنوان بازیکنان، تمام تلاش خود را خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها