کد خبر : 2069772 | 26 شهریور 1403 ساعت 08:30 | 18K بازدید | 57 دیدگاه

هندسه و مثلثات، چالش بزرگ آنچلوتی!

رئال مادرید در پنج بازی اول فصل جدید توانسته سه برد و دو تساوی با چهار پنالتی به دست بیاورد که حاشیه‌هایی برای این تیم به همراه داشته است.

هندسه و مثلثات، چالش بزرگ آنچلوتی!

به گزارش "ورزش سه"، همه رئال را با جذب امباپه غیر قابل مهار تصور‌ می‌کردند اما فعلا که یک بن بست تاکتیکی برای آنچلوتی و شاگردانش مشاهده‌ می‌شود. 

جذب امباپه توازن رئال مادرید جذاب فصول گذشته را به هم ریخته است. رئال پس از جدایی بنزما احتیاج به یک مهاجم نوک گلزن کلاسیک داشت اما اعجوبه‌ی فرانسوی را جذب کرد. امباپه به شدت بازیکن توانمندی است و در هر نقطه از مناطق هجومی تیمش قابلیت بازی دارد اما باتوجه به ویژگی‌های ذاتی‌اش، شباهت زیادی به وینیسیوس و حتی رودریگو دارد.

امباپه نقش شماره ۹ را در رئال ایفا نمی‌کند و تمایل دارد که مانند زمان حضورش در پاریس، یک بازیکن آزاد و همه کاره در خط حمله باشد. اما اینجا در رئال مادرید با تعدد ستارگان، این امر میسر نخواهد بود. پیش بینی‌ می‌شود که با برگشت بلینگام حتی اوضاع بدتر هم بشود و سردرگمی بیشتری در تیم مرد کهنه کار ایتالیایی ببینیم.

2081338

شاید اگر کروس هنوز در سانتیاگو برنابئو حضور داشت این مشکلات راحت‌تر قابل حل بود. رئال کروس را از دست داد اما بازیکنی مانند او جذب نکرد و همین امر کمی اختلال در روند بازی کهکشانی‌ها بوجود آورد. تاکتیک رئال در این فصل منوط به برخوردها در محوطه جریمه شده است و مهاجمان که در گلزنی کردن موقع شرایط بازی ناتوان‌اند، سعی دارند که پنالتی بگیرند و به صورت نوبتی بین خودشان پخش کنند.
این مهمترین چالش کارلتوست: چیدمان. هندسه رئال. چیزی که دوباره شبیه یک تیم بی‌رحم را خلق کند.

دیدگاه‌ها