کد خبر : 2069767 | 26 شهریور 1403 ساعت 07:48 | 23K بازدید | 15 دیدگاه

هواداران سون را مسخره کردند: او توهم زده!

هواداران فوتبال انگلیس، سون هیونگ مین را پس از نظراتش درباره بازی تاتنهام مقابل آرسنال، «متوهم» خطاب کردند!

هواداران سون را مسخره کردند: او توهم زده!

به گزارش "ورزش سه"، تیم تاتنهام در دربی شمال لندن با ضربه سر گابریل در نیمه دوم شکست خورد و رکورد ضعیف‌شان در ضربات ایستگاهی تحت هدایت آنگه پوستکوگلو در استادیوم تاتنهام هاتسپر ادامه یافت.

سه گل از چهار گل اخیر آرسنال مقابل رقبای سرسخت‌شان از ضربات کرنر به دست آمده و عملکرد دفاعی سرسخت مردان میکل آرتتا باعث شد تا تاتنهام بدترین شروع فصل لیگ برتر را در نه سال اخیر تجربه کند. با وجود داشتن چهار امتیاز از چهار بازی این فصل، پوستکوگلو در مصاحبه پس از بازی خود با اطمینان اظهار داشت که او همیشه در فصل دومش در یک باشگاه، قهرمانی کسب می‌کند. مصاحبه او توجه‌ها را به خود جلب کرد و به اندازه همان مصاحبه، اظهارات سون نیز مورد توجه قرار گرفته است.

2081659

این بازیکن 32 ساله ادعا کرد که اسپرز در بازی مقابل آرسنال «تسلط» داشت که این اظهار نظر باعث شده تا برخی از هواداران او را «متوهم» بخوانند. او به اسکای اسپورتس گفت: «ما بر بازی تسلط داشتیم اما دوباره از روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. ما این کار را فصل گذشته هم انجام دادیم و واقعاً ناامیدکننده است. مطمئنم که هواداران هم بسیار ناامید شده‌اند.»

پس از این مصاحبه، هواداران به نظرات او واکنش نشان دادند. کاربری نوشته: «او در کدام بازی حضور داشته؟ مطمئن است امروز در لندن بوده؟» کاربری اضافه کرده: «سون کل بازی خواب بوده و مشخص است که خواب دیده است.» هواداری نوشته: «او حالش خوب نیست و توهم زده است.» کاربری گفته: «نظرات او درست به اندازه نظر پوستکوگلو که گفت قهرمان می‌شویم، خنده‌دار است.»

دیدگاه‌ها