کد خبر : 2069766 | 26 شهریور 1403 ساعت 07:25 | 31.2K بازدید | 53 دیدگاه

تیمی پر از ستاره‌های مطرح و کلیدی

ترکیب احتمالی الغرافه برابر استقلال

احتمالا الغرافه با تغییرات گسترده نسبت به آخرین بازی خود در لیگ قطر، به مصاف استقلال می‌رود.

ترکیب احتمالی الغرافه برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، باید شاهد چند تغییر در ترکیب حریف استقلال باشیم. نماینده قطر در رقابت‌های لیگ داخلی نتایج خوبی کسب نکرده و این در حالی است که ترکیب پلنگ‌ها نسبت به فصل قبل، کاملا تقویت شده و این تیم نفرات مهمی را جذب کرده است.

الغرافه که از چهار بازی ابتدایی در لیگ قطر تنها پنج امتیاز کسب کرده، برای خروج از شرایط نامطوب کنونی، به دنبال کسب پیروزی برابر استقلال است که ابلته کار بسیار سختی برای رسیدن به این هدف در پیش دارد.

برای بازی فردا، انتظار می‌رود که الغرافه با ترکیب زیر به میدان برود:
* خلیفه ابوبکر سنگربان 35 ساله و قطری است که در دروازه الغرافه قرار می‌گیرد. او فصل قبل از ام الصلال به این تیم پیوست و هیچ بازی ملی نیز در کارنامه ندارد.

* ماتیاس نانی مدافع 26 ساله و آرژانتینی که به صورت قرضی از الشمال به این تیم پیوسته است. او در رده‌های پایه رم بازی کرده و با این تیم، قهرمانی رده‌های امید ایتالیا را در کارنامه دارد.

* جانگ هیون سون که علاقه‌مندان به فوتبال او را با الهلال می‌شناسند. او که 58 بار برای تیم ملی کره جنوبی به میدان رفته، با آبی‌های ریاض در 145 مسابقه به میدان رفت که ماحصل آن، سه قهرمانی لیگ، دو قهرمانی حذفی، یک قهرمانی سوپرجام عربستان و دو قهرمانی آسیا بود.

2081655

* عبدالله یوسف مدافع راست 22 ساله الغرافه است که در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی 2026 نیز اولین بازی ملی خود را برای قطر انجام داد. او کار خود را از رده‌های پایه الغرافه آغاز کرده و بیش از 70 بار نیز برای این تیم به میدان رفته است.

* سیف الدین حسن مدافع چپ 21 ساله و قطری است که مهره ای ثابت در ترکیب تیمش بوده و تا کنون 56 مرتبه برای پلنگ‌ها بازی کرده است.

* عاصم مادیبو ستاره مطرح و باتجربه الغرافه است که سال‌ها و طی 117 بازی برای الدحیل به میدان رفت و 6 قهرمانی در جام‌های داخلی را نیز به ثبت رسانده است. او سابقه 53 بازی ملی را نیز در کارنامه دارد و در سال 2019 با قطر، قهرمان آسیا شد.

* فابریتزیو دیاز بازیکن 21 ساله و اروگوئه‌ای است که سابقه دعوت به تیم ملی کشورش را نیز دارد اما به میدان نرفته است. او فصل قبل از لیورپول اروگوئه به الغرافه پیوست.

2081656

* فرجانی ساسی ستاره مطرح و تونسی الغرافه است. او 82 بار برای تیم ملی کشورش بازی کرده و چهارده قهرمانی با تیم‌های زمالک مصر، اسپرانس تونس و الدحیل قطر را در کارنامه اش دارد. با اینکه او هافبک میانی و تهاجمی است اما از زمان پیوستن به الغرافه و طی 33 بازی توانسته 9 بار گلزنی کند و پنج بار نیز پاس گل بدهد.

* فلورینن کومان وینگر زهردار و ملی پوش رومانیایی است که از تیم استوا بخارست به الغرافه پیوسته است. او تاکنون در پنج مسابقه، 2 بار موفق به گلزنی شده که هر دو گل او نیز در بازی برابر الریان، دیگر حریف آسیایی استقلال و پرسپولیس بود. کومان در فصل قبل و طی 38 مسابقه توانست نوزده بار برای استوابخارست گلزنی کرده و یازده مرتبه نیز پاس گل بدهد. وینگر به شدت خطرناک و مهره کلیدی که 26 ساله بوده و هجده بازی ملی برای رومانی را نیز در کارنامه دارد. در همین فیفا دی اخیر، او در بازی با کوزوو به میدان رفت.

* احمد الجانحی وینگر 23 ساله قطری است که از رده‌های پایه اسپایر به الغرافه پیوست. او در 136 بازی برای پلنگ‌ها توانسته که 22 بار گلزنی کند و یازده مرتبه پاس گل بدهد. این بازیکن در 6 مسابقه نیز برای تیم ملی کشورش بازی کرده است.

2081657

* خوسلو ستاره سابق رئال مادرید که نیازی به معرفی ندارد. او که سابقه 51 بازی برای رئال مادرید را در کارنامه دارد، طی این مدت موفق به زدن نوزده گل شد و سه پاس گل داد. او با رئال به قهرمانی لالیگا، سوپرجام و لیگ قهرمانان اروپا رسید و قهرمانی لیگ ملت‌ها با اسپانیا را نیز در کارنامه دارد. بازیکنی که 199 بار در لالیگا بازی کرده که ماحصل آن 68 گل و شانزده پاس گل بوده است.

ترکیب احتمالی الغرافه برای دیدار با استقلال:
خلیفه ابوبکر، ماتیاس نانی، جانگ هیون سون، عبدالله یوسف، سیف الدین حسن، عاصم مادیبو، فابریتزیو دیاز، فرجانی ساسی، فلورینن کومان، احمد الجانحی و خوسلو

دیدگاه‌ها