کد خبر : 2069760 | 25 شهریور 1403 ساعت 23:38 | 20.6K بازدید | 5 دیدگاه

در دیدار حساس: اولین گل خرید جدید سیمئونه

کانر گالاگر، ستاره جدید اتلتیکو مادرید، اولین گلش را برای این تیم به ثمر رساند.

در دیدار حساس: اولین گل خرید جدید سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در چارچوب هفته پنجم لالیگا در خانه میزبان والنسیا است و در تلاش است که با کسب پیروزی در این دیدار، هم‌امتیاز رئال مادرید، رقیب همشهری، شود.

دیه‌گو سیمئونه در ترکیب ابتدایی‌اش برای این دیدار از الکساندر سورلوث، کانر گالاگر و رابین لو نورمان، سه خرید جدیدش استفاده کرد که در بین آنها، این هافبک انگلیسی بود که توانست چراغ اول را روشن کند.

2081647

درحالی‌که تمام حملات اتلتیکو مادرید بدون نتیجه باقی مانده بود و احتمال بالایی وجود داشت که آنها بدون گل زده نیمه اول را به پایان برسانند، کانر گالاگر همه چیز را تغییر داد. در دقیقه ۳۹ بازی رودریگو دی‌پل از پشت محوطه جریمه به خوبی گالاگر را دید که در درون باکس ایستاده و موقعیت خوبی دارد. او توپ را برای او ارسال کرد و ستاره سابق چلسی به راحتی دروازه گئورگی مامارداشویلی را گشود و اولین گلش را برای اتلتیکو مادرید به ثبت رساند.

با باز شدن پای گالاگر به گلزنی، حالا هواداران اتلتیکو مادرید و دیه‌گو سیمئونه امیدوارند که خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی، نیز بتواند بزودی به اولین گلش برای این تیم دست یابد. او از زمانی که از منچسترسیتی به تیم مادریدی پیوسته، در گلزنی ناکام بوده و هواداران را نگران کرده است.

دیدگاه‌ها