کد خبر : 2069758 | 26 شهریور 1403 ساعت 06:07 | 16.2K بازدید | 58 دیدگاه

هم عیسی بازی کند هم علیپور

پایان: الاهلی پرستاره است اما ترسناک نیست!

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط تقابل این تیم با الاهلی عربستان صحبت‌های جالبی مطرح کرد.

پایان: الاهلی پرستاره است اما ترسناک نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس ایران باید در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ نخبگان در عربستان مقابل الاهلی به میدان برود. دیداری که شرایط خاص خودش را دارد و نتیجه آن برای هر دو تیم که امسال در قامت مدعی پا به مسابقات گذاشته‌اند اهمیت زیادی دارد. در همین رابطه خبرنگار ما گفت‌وگویی با پایان رأفت انجام داد که مشروح صحبت‌های این مهاجم سال‌های دور پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید:

* شرایط الاهلی ایده آل نیست
همان‌طور که می‌دانید این دوره لیگ نخبگان با فرمتی جدید برگزار می‌شود. پرسپولیس همیشه در قاره آسیا جزو تیم‌های مدعی بوده و توانمندی خود را بارها ثابت کرده است. امسال همانطور که می‌دانید پرسپولیس هم در کادر فنی و بازیکنان تغییرات داشته و هم زمین بازی‌هایش در اختیارش قرار ندارد. با همه اینها بازی مقابل الاهلی بسیار حساس خواهد بود. الاهلی تیمی چند ملیتی است که در تمام پست‌ها بازیکنان تاثیرگذار دارد.
البته الاهلی فعلا شرایط ایده‌آلی ندارد. بازی این تیم را که تماشا می‌کردم متوجه شدم که هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند ولی هر چه باشد این تیم طرفداران زیادی دارد و امسال جزء مدعیان کسب جام است. بازی خیلی سختی برای پرسپولیس خواهد بود. همیشه در مصاف با تیم‌های عربستانی اگر میهمان باشیم کار ما سخت است بخاطر جو ورزشگاه‌ها و داوری‌ها و بقیه مسائل.

* پرسپولیس ساختار خوبی دارد
تیم پرسپولیس در سه بازی ابتدای فصل خوب نتیجه گرفت و مشکل اصلی این تیم نداشتن زمین مناسب برای میزبانی است. متاسفانه پرسپولیس در هر سه بازی لیگ میهمان بوده و در این بازی آسیایی باز هم میهمان خواهد بود. با این حال پرسپولیس از دروازه تا حمله ساختار بسیار خوبی دارد و امیدوارم دست پر از عربستان برگردد.

* دلیل گل نزدن عیسی و علیپور
چون در سه بازی که از فصل گذشته آقای گاریدو فقط از یک مهاجم استفاده می‌کرد توپ چندانی به عیسی و علیپور نمی‌رسد و فکر می‌کنم اگر از زوج این دو مهاجم استفاده شود خیلی بهتر خواهد بود و خلق موقعیت‌های تیم افزایش پیدا می‌کند. حالا باید ببینیم در این بازی آقای گاریدو از چه سیستمی استفاده خواهد کرد که احتمالا باز هم همان تک مهاجم باشد.

* دوری پرسپولیس از شرایط بازی
یک نکته اینجاست که بچه‌های پرسپولیس دو هفته است از شرایط مسابقه به دور هستند و یک نکته این است که الاهلی به دلیل دیدار سنگینی که روز جمعه با النصر داشت با خستگی مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود و امیدوارم بازیکنان ما بتوانند از این خستگی حریف نهایت استفاده را ببرند.

* پرسپولیس باید با امتیاز برگردد
این تیم پرسپولیس با این نفرات و این مربی و شرایطی که دارد اوضاع بهتری نسبت به سال گذشته دارد. هم نفرات خوبی جذب شده‌اند و هم نظم مناسبی برقرار است. امیدوارم در بازی مقابل الاهلی عربستان با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان برنده شوند. حتی گرفتن یک امتیاز از عربستان هم در ادامه راه کمک زیادی به پرسپولیس می‌کند.

دیدگاه‌ها