کد خبر : 2069757 | 26 شهریور 1403 ساعت 04:44 | 10.7K بازدید | 21 دیدگاه

مورایس ریسک کرد و جواب گرفت!

تست در فولادشهر برای آسیا: دابو در نقش هجومی

برایان دابو در بازی با ملوان شرایط کاملا متفاوتی را تجربه کرد.

تست در فولادشهر برای آسیا: دابو در نقش هجومی

به گزارش "ورزش سه"، برایان دابو در بازی با ملوان با شعاع حرکتی متفاوتی بازی کرد و روند هجومی سپاهان شکل بهتری به خود گرفته بود و بارها دو هافبک دفاعی این تیم در موقعیت شوت‌زنی و خلق موقعیت قرار گرفتند.

از بین دو هافبک دفاعی سپاهان همیشه یکی از آنها نزدیک به محوطه جریمه حضور داشت که نتیجه آن گلزنی محمد کریمی روی شوت از راه دور با ضربه ناگهانی و مهارنشدنی بود که زمینه‌ساز پیروزی سپاهان شد.

وینگرها و مهاجم سپاهان با نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف خط دفاعی ملوان را تا حد امکان به عقب‌نشینی وادار می‌کردند و همین موضوع باعث شده بود اضافه شدن هافبک‌های دفاعی و در اکثر صحنه‌ها دابو موقعیت‌های خوبی برای ملوان ایجاد شود.

2081639

ذات بازی برایان دابو در فصول گذشته جوری شکل گرفته بود که او مقابل مدافعان میانی و در اکثر صحنه‌ها در نیمه خودی دیده می‌شد اما آزادی عملی که مورایس در این مسابقه به بازیکنان داد شکل دیگری از بازی او را به نمایش گذاشت که البته در این زمینه موفق هم بود و در روند کلی سپاهان تاثیرگذار بود.

حضور انزونزی در خط هافبک سپاهان شرایطی را رقم خواهد زد که یکی از دو هافبک دفاعی سپاهان یک خط جلوتر به میدان برود و همین مسئله علتی خواهد شد که سپاهان متفاوتی را در ادامه فصل شاهد باشیم!

سپاهان اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الوحدات اردن انجام خواهد داد. جایی که دابو باز هم باید تراز بین‌المللی خود را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها