کد خبر : 2069756 | 26 شهریور 1403 ساعت 04:30 | 21.9K بازدید | 20 دیدگاه

اندونگ-چشمی و یک ماموریت دشوار:

سخت‌ترین مسابقه برای ستون‌های استقلال!

این مسابقه اولین تجربه سخت چشمی و اندونگ در کنار هم خواهد بود.

سخت‌ترین مسابقه برای ستون‌های استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی و دیدیه اندونگ دو بازیکن تاثیرگذار استقلال در مقابل الغرافه خواهند بود و در شرایطی که آنها روز خوبی را پشت سربگذارند کار برای استقلال قطعا راحت‌تر و شانس پیروزی بالاتر خواهد بود!

دو بازیکنی که در پست شش و هشت برای استقلال به میدان می‌روند، توانایی بالایی در تخریب حریف و بازیسازی دارند و ریتم کلی بازی استقلال را در اختیار خواهند گرفت در بازی مقابل استقلال خوزستان چندان هماهنگ نبودند اما اندونگ در آن مسابقه یک موقعیت خوب برای چشمی خلق کرد و تاثیرگذاری خود را نشان داد.

این دو بازیکن مقابل خط هافبکی به میدان خواهند رفت که ستاره‌های تاثیرگذاری در اختیار دارد و درخشش آنها برای کسب پیروزی استقلال الزامی است، با گذشت روزهای فیفادی و حضور اندونگ و چشمی در تمرینات آبی‌ها، باید فرم بهتری نسبت به روزهای گذشته داشته باشند و هماهنگی بیشتر آنها دور از انتظار نخواهد بود.

2081635

اگر روزبه چشمی در آمادگی بالایی قرار داشته باشد، اندونگ با اضافه شدن به فاز هجومی استقلال شرایطی را فراهم می‌کند که بازیکنان این تیم با برتری عددی و همچنین توان فنی بالاتری به سمت دروازه الغرافه حمله کنند.

این بازی سخت‌ترین مسابقه‌ای خواهد بود که دو هافبک میانی استقلال در کنار به میدان خواهند رفت، آنها پیش از این مسابقه در بازی با استقلال خوزستان زوج خط هافبک استقلال را تشکیل دادند.

دیدگاه‌ها