کد خبر : 2069753 | 25 شهریور 1403 ساعت 23:20 | 46.8K بازدید | 7 دیدگاه

مامور مهار ریاض محرز در پرسپولیس (عکس)

میلاد محمدی شبی ویژه را در تقابل با وینگر راست تیم الاهلی خواهد داشت.

مامور مهار ریاض محرز در پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی که به عنوان خرید غیرمترقبه به جمع سرخپوشان تهرانی پیوست، حالا به جای سوپرلیگ ترکیه آماده حضور در لیگ نخبگان می‌شود تا در زور آزمایی پرسپولیس و الاهلی شرکت کند؛ جایی که همه در انتظار نتیجه نبرد نابرابر تیم چند صد میلیون دلاری با مدافع عنوان قهرمانی ایران، نشسته‌اند.

نکته جالب در مورد میلاد این است که او با تکنیکی‌ترین بازیکن تیم الاهلی، ریاض محرز، رقابت خواهد کرد و باید این ستاره سابق منچسترسیتی را مهار کند. محرز که فصل گذشته به جمع سبزپوشان جده ملحق شد، سال نخست را با 11 گل و 13 پاس گل در سوپرلیگ سعودی پشت سر گذاشت اما این فصل هنوز تاثیری در گل‌های تیمش نداشته است.

حالا ماموریت میلاد محمدی مهار ریاض محرز خواهد بود و باید تمام تلاش خود را کند تا این ستاره الجزایری را ناکام گذاشته و عدد صفر مقابل گل زده و پاس گل این بازیکن را همچنان حفظ کند. البته نکته مهم این است که محمدی با خستگی حاصل از حضور در اردوی تیم ملی و حضور در دیدار با امارات پای به تمرینات پرسپولیس گذاشته اما گاریدو نیز تمام تلاش خود را کرده تا این بازیکن و سایر ملی‌پوشان ریکاوری خوبی انجام دهند و مهیای این دیدار دشوار شوند.

دیدگاه‌ها