کد خبر : 2069746 | 26 شهریور 1403 ساعت 04:00 | 13.4K بازدید | 15 دیدگاه

آرسنال پویا و دونده است

گاسپیرینی: عادت نداریم به تیمی مثل آرسنال بخوریم!

جان پیه‌رو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، می‌گوید تیمش در بازی مقابل آرسنال کار بسیار سختی خواهد داشت.

گاسپیرینی: عادت نداریم به تیمی مثل آرسنال بخوریم!

به گزارش "ورزش سه"، جان پیه‌رو گاسپرینی می‌گوید که دیدار روز پنجشنبه مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا چالش سختی خواهد بود.

علی‌رغم شروع متوسط ​​فصل برای قهرمان لیگ اروپا، شاگردان گاسپرینی روز یکشنبه در بازی خانگی در سری A موفق شدند با نتیجه 3-2 مقابل فیورنتینا به پیروزی دست پیدا کنند.

با این حال، این مربی 66 ساله با وجود این نتیجه به وضعیت تیم خود خوشبین نیست، چون آن‌ها قرار است روز پنجشنبه در قالب جدید لیگ قهرمانان اروپا به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بروند.

گاسپرینی به دازن گفت: "همه چیز فقط مربوط به قدرت این تیم روی توپ‌های هوایی نیست، آرسنال تیمی دونده است که توپ را به خوبی در زمین حرکت می‌دهد و همه بازیکنانش یک پویایی قابل توجهی دارند.

2081585

آرسنال در انگلیس یک الگو است، آنها فصل گذشته همراه با منچسترسیتی و لیورپول روی لیگ برتر تسلط داشتند. ما هرگز مقابل آن‌ها بازی نکرده‌ایم و به نظرم به دلیل قدرت، کیفیت و سرعتشان آزمون بزرگی برای ما خواهند بود. ما به حریفانی با این ویژگی‌ها عادت نداریم، این می‌تواند برای ما مشکل ساز باشد."

گاسپرینی از فیفادی سپتامبر راضی نیست و می‌گوید این وقفه در بازی‌های باشگاهی موجب شد تا تیمش خیلی خوب آماده نشود. او گفت: "وقفه فیفادی برای ما مفید نبود، چون بسیاری از بازیکنان بلافاصله دوباره تیم را ترک کردند. فکر می‌کنم قبل از هر چیز تیم ما باید استحکام خوبی پیدا کند و این مکانیسم‌ها به خوبی اجرا شود."

دیدگاه‌ها