کد خبر : 2069745 | 25 شهریور 1403 ساعت 22:57 | 58.1K بازدید | 16 دیدگاه

آلبی سلسته هم با خونریزی وارد گود شد؛

آرژانتین 7 - 1 اوکراین: بازگشت دیوانه‌وار

تیم ملی آرژانتین از مدعیان قهرمانی جام جهانی 2024، ماجراجویی‌اش را با یک پیروزی قاطعانه مقابل اوکراین آغاز کرد و زردها را از گلی که به ثمر رساندند، پشیمان کرد.

آرژانتین 7 - 1 اوکراین: بازگشت دیوانه‌وار

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین و اوکراین از جمله برگزیدگان گروه C جام جهانی محسوب می‌شدند که بیشترین شانس را برای صعود به مرحله حذفی برخوردار بودند. آلبی سلسته فینالیست‌ دو دوره اخیر آوردگاه بزرگ از مدعیان تاج و تخت فوتسال جهان به شمار می‌رود و با نمایش امروز توقعات و انتظارات را برآورده کرد. ماشین گلزنی مردان طلایی و نقره‌ای ماتیاس لوکویکس تنها کافی بود با دریافت یک گل روشن شود تا حریف را برای ضربه‌ای که وارد کرده بود مجازات کنند.

تا پیش از سوت آغاز و با توجه به تاریخچه تقابل دو تیم که نتایج 0 - 0 و 2 - 2 را به همراه داشت و همچنین یک جدال بدون گل دیگر که در ضربات پنالتی آرژانتین کامروا شد، بیانگر این بود که مالکیت، حملات و موقعیت‌ها برابر دنبال شود. دقیقا پیش‌بینی‌ها به واقعیت نزدیک شد اما نتیجه پایانی چیز دیگری بود و بسیار میخکوب کننده رقم خورد.

2081626

انفجار گل‌ها در لحظات پایانی نیمه نخست به صدا درآمد. اوکراین و آرژانتین در شرایطی که با چرخش توپ و ضربات ایستگاهی برای گلزنی نقشه می‌کشیدند، در دقیقه 18 پترو شوتورما اوکراین را پیش انداخت. این گل نه تنها برای زردها حکم برتری نداشت، بلکه چراغ گلزنی آلبی سلسته را روشن کرد و تنها یک دقیقه بعد آرژانتین به لطف یک ضربه ایستگاهی از آریتا و بلافاصله با ضربه دیدنی از براندی پیش افتاد.

در نیمه دوم، اوکراین قصد پیاده کردن تاکتیک و برنامه خود را داشت. اما آن‌ها در لحظه‌ای که فکرش را نمی‌کردند غافلگیر شدند و ماتیاس روزا سومین گل را به ثمر رساند. در ادامه بازی که هیجان انگیز بود و تماشاگران را به وجد آورد، دروازه‌بان اوکراین با یک اشتباه باعث شد تا هم‌تیمی‌هایش ایستاده به مرگ فرو بروند. بوروتو پاس سوخوف را پیش‌بینی کرد و در پشت میانه میدان گل چهارم آرژانتین را به نام خود ثبت کرد.

2081627

تیم لوکویکس جست‌وجوی خود را متوقف نکرد و پس از پرس، شروع سریع در حمله گل پنجم را با دبل آریتا به ارمغان آورد تا کار اوکراین یک‌سره شود. در حالی که کمتر از سه دقیقه تا پایان باقی مانده بود و اوکراین به سیستم پاورپلی پناه می‌برد، لوکاس بلو از منطقه خودی گلزنی کرد و در ثانیه‌های پایانی نیز بوروتو باز هم به لطف فشار روی دفاع، توپ را ربود و با شلیک دومین گلش در این نبرد، نتیجه را 7-1 به سود کرد.

در دیگر دوئل گروه C، افغانستان موفق شد برابر آنگولا با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی دست یابد. آرژانتین و افغانستان در بازی بعدی برابر همدیگر به میدان می‌روند و اوکراین برای بازگشت شانس صعود نیازی مبرم به برتری برابر آنگولا نایب قهرمان آفریقا خواهد داشت.

دیدگاه‌ها