کد خبر : 2069740 | 25 شهریور 1403 ساعت 22:53 | 20.7K بازدید | 5 دیدگاه

آغاز دوباره پروژه نساجی زلزله

الهامی: یک دیگ جوشان در شهید وطنی به من بدهید

ساکت الهامی بار دیگر کار خود را با نساجی استارت زده و اکنون بزرگترین هدف او موفقیت دوباره در قائمشهر و شنیدن دوباره فریاد تشویق هوادارانش از روی سکوهاست.

الهامی: یک دیگ جوشان در شهید وطنی به من بدهید

به گزارش "ورزش سه"، برای ساکت الهامی فوتبال یک روی دیگرش را این هفته‌ها نشان داده است؛ مردی که معتقد است استاد عبور دادن تیم‌ها از بحران‌هاست، به شکلی عجیب شرایط تیمش با عدم نتیجه‌گیری طی هفته‌های ابتدایی گره خورده است. او معمولا با حضور در راس تیم‌هایی که با چالش مواجه هستند، سعی در عبور دادن آنها تا مسیر موفقیت است و نمونه آن را نیز فصل گذشته با همین نساجی در خطر قطعی سقوط به نمایش گذاشت. تیمی که پیش از قبول سرمربیگری ساکت الهامی به گواه کارشناسان یکی از گزینه‌های محتمل سقوط محسوب می‌شد و یاس و ناامیدی بزرگی در قائمشهر در این خصوص شکل گرفته بود، اما او نه تنها موفق شد آنها را پیش از پایان فصل از خطر سقوط نجات دهد که جایگاه دوازدهمی را هم نصیب این تیم کرد.

الهامی که به واسطه دو بار نجات نساجی قائمشهر از سقوط و یک قهرمانی تاریخی با این تیم در جام حذفی، از محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم برخوردار بود، در این فصل اما با چالش‌‎هایی مواجه شد که باعث شده تا از مسیر موفقیت دور شود. عاملی که در نهایت باعث شد تا او تصمیم به کناره‌گیری از سمت سرمربیگری نساجی بگیرد و بعد از بازی با چادرملو استعفای خود را به مدیران تیم اعلام کرد.

2081613

هرچند قابل پیش‌بینی هم بود که به واسطه عملکرد این مربی، مدیران تیم خیلی زود با این موضوع مخالفت کرده و حمایت تمام قد خود را از ساکت الهامی اعلام کنند و او را به تمرینات تیم در آستانه بازی حساس با استقلال بازگردانند.

لیگ اما برای ساکت الهامی از این هفته استارت خواهد خورد؛ حتی اگر آنها مقابل سخت‌ترین رقیب خود قرار گیرند و او اما نشان داده که قادر به عبور از بحران‌هاست و این بار هم کاملا خود را مهیای این ماجراجویی جدید کرده است.

قول‌های امیدوارکننده برای بازگشت نساجی
مهمترین چالش نساجی قطعا جذب نفراتی است که بتوانند کلاس این تیم را از تیم‌‍‌های فانوس به دست جدا کنند. هرچند اکنون برای پیش‌بینی تیم‌های گزینه سقوط خیلی زود است اما مسلما تیم‌های میانه جدول از هم اکنون با جذب نفرات خارجی و باکیفیت حساب خود را از بقیه جدا کرده‌اند. مدیران نساجی قائمشهر که پیش از این نیز در پنجره تابستانی و پیش از شروع فصل وعده جذب نفرات شاخص را داده بودند، در حاشیه تمرین امروز بار دیگر روی این موضوع تاکید کرده و اکنون ساکت الهامی امیدوار است در پایان هفته چهارم بالاخره نفرات مدنظر و باکیفیت خود را در لباس نساجی قائمشهر ببینید.

نساجی به عنوان تیمی که پشتوانه بزرگ هواداری را در اختیار دارد، مسلما با حمایت‌های حدادیان، تدابیر مدیریتی علی خطیر و اصول فنی ساکت الهامی قادر خواهد بود از این شرایط خود را دور کرده و خیلی زود باعث خوشحالی هوادارانش شود. موضوعی که البته مستلزم این است تا همان اتحاد همیشگی روی سکوها شکل گرفته و تنها "نساجی" در اولویت هواداران و دیگر ارکان قرار گیرد.

2081612

ساکت: یک دیگ جوشان و پرهیجان به من بدهید 
ماموریت بزرگ سرمربی نساجی از این هفته استارت خواهد خورد و او در اولین گام باید برابر استقلال قرار گیرد. تیمی که فصل گذشته قهرمانی‌اش را به همین نساجی و ساکت الهامی واگذار کرد و اکنون جواد نکونام نیز با انگیزه‌های بزرگی پا به این بازی خواهد گذاشت. الهامی تئوری‌های فنی خود برای اینکه یک بار دیگر مچ جواد نکونام را بخواباند استارت زده است. او برای اینکه این موضوع نهایی شود به یک دیگ جوشان نیاز دارد و آن هم استادیوم شهید وطنی و با هواداران پرشورش است که یکصدا نساجی را فریاد بزنند. یک نود دقیقه پرشور و پرهیجان که می‌تواند نساجی را بار دیگر به قلب قائمشهر سنجاق بزند و اشک شوق آنها را به همراه داشته باشد. ساکت نه می‌خواهد کسی نامش را در این بازی فریاد بزند و نه کسی کینه و گلایه‌اش را به استادیوم بیاورد. برای او و بازیکنانش در این بازی تنها تشویق نساجی برای دستیابی به هدف بزرگ در اولویت و اهمیت قرار دارد. هوادار نساجی اگر برایش تنها نام این تیم و تاریخ آن اهمیت دارد روز جمعه تنها به دنبال یک هدف خواهد بود: "موفقیت نساجی". آماده‌اید؟ بفرمایید استادیوم شهید وطنی.

2081614

دیدگاه‌ها