کد خبر : 2069738 | 25 شهریور 1403 ساعت 22:36 | 41.7K بازدید | 6 دیدگاه

پاسخ تمسخرآمیز سرمربی النصر به یک سؤال

کاسترو: با رونالدو در حال دعوای شدیدی بودیم!

سرمربی النصر می‌گوید که تا کنون در دوران مربیگری خود اخراج نشده و امیدوار است این شرایط را تجربه نکند.

کاسترو: با رونالدو در حال دعوای شدیدی بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس کاسترو، سرمربی النصر عربستان، دلیل عدم همراهی کریستیانو رونالدو با تیم در سفر به عراق را توضیح داد. النصر فردا (دوشنبه) در اولین بازی مرحله گروهی لیگ نخبگان مهمان تیم الشرطه عراق خواهد بود.

باشگاه النصر اعلام کرد که رونالدو به دلیل ابتلا به یک عفونت ویروسی بیمار شده و پس از بررسی وضعیتش توسط پزشک تیم، تصمیم بر این شد که او به استراحت نیاز دارد و نمی‌تواند تیم را در سفر به عراق همراهی کند.

در پاسخ به شایعاتی مبنی بر وجود مشکلات بین رونالدو و تیم که او را از سفر به عراق بازداشته است، کاسترو با لحنی طنزآمیز گفت: «بله، مشکل بزرگی وجود دارد و ما بحث شدیدی داشتیم و در حال دعوا بودیم.»

کاسترو در ادامه توضیح داد: «البته که هیچ مشکلی با رونالدو نداریم. با وجود غیبت او و آیمرک لاپورت، فردا برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد.»

2081609

او افزود: «من از ۱۱ سالگی در دنیای فوتبال هستم و از سن ۳۵ سالگی مربی‌گری را آغاز کردم. در تمام این سال‌ها همیشه در تلاش بودم که بهترین عملکردم را ارائه دهم.»

کاسترو در واکنش به احتمال برکناری نیز  گفت: «همیشه تلاش کرده‌ام تا خودم را بهبود دهم و این بازیکنان بوده‌اند که دوران حرفه‌ای مرا ساخته‌اند. به همین دلیل تمرکز من اکنون روی بازی فرداست و درباره اخراج شدن فکر نمی‌کنم.»

او همچنین تأکید کرد: «در تمام دوران مربی‌گری‌ام تا کنون اخراج نشده‌ام و امیدوارم که این وضعیت را تجربه نکنم، هرچند که همه تنها بر اساس نتایج، افراد قضاوت می‌کنند.»

2081610

او ادامه داد: «برایم مهم نیست که این آخرین بازی من با تیم باشد یا نه، آنچه اهمیت دارد، انجام بهترین عملکرد و پیشرفت همیشگی است.»

کاسترو در پایان گفت: «البته که فوتبال بر پایه نتایج است. در اولین بازی لیگ عربستان ما ۳۰ بار به سمت دروازه شوت زدیم، اما بازی در نهایت به تساوی انجامید.»

دیدگاه‌ها