کد خبر : 2069733 | 26 شهریور 1403 ساعت 05:15 | 23.1K بازدید | 6 دیدگاه

مانوئل آکانجی:

با این فشردگی بازی‌ها، سال آینده بازنشسته می‌شوم!

مانوئل آکانجی، مدافع سوئیسی منچسترسیتی، می‌گوید با توجه فشردگی مسابقات شاید در ۳۰ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

با این فشردگی بازی‌ها، سال آینده بازنشسته می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، فشردگی بی‌امان بازی‌های منچسترسیتی در فصل جاری بعد از آن‌که منجر به انتقاد کوین دی‌بروینه از مسئولان برگزاری مسابقات شد، حالا با واکنش مانوئل آکانجی مدافع سیتیزن‌ها نیز مواجه شده است.

آکانجی با ابراز ناراحتی از این موضوع که احتمالا منچسترسیتی در دو سال آینده هرگز تعطیلات طولانی مدتی در پیش ندارد گفت: "خیلی سخت است. ذهن ما نه تنها روی فصل جاری بلکه درگیر فصل آینده هم شده و از حالا استرس آن را داریم.

اصلا تعطیلات نداریم و در صورت برتری در مسابقات جام حذفی و جام اتحادیه و با توجه به برگزاری‌ مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها در زمستان، عملا هیچ تعطیلاتی برای ما وجود ندارد و مدام باید در زمین حاضر شویم. واقعا سخت است و فکر می‌کنم با توجه به این شرایط و تعداد بازی‌های زیاد، سال آینده مجبور به خداحافظی از فوتبال شوم."

آکانجی با استقبال از احتمال ۱۸ تیمی شدن تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر از فصول آینده به سبب کم شدن فشار بازی‌ها گفت: "نمی‌دانم این طرح واقعا اجرا می‌شود یا شایعه است اما واقعا باید فکری به حال این شرایط بکنند. هرچقدر هم که تمرینات بدنسازی خوبی را دنبال کنیم و ریکاوری مناسبی داشته باشیم، با انجام این تعداد بازی مصدومیت به سراغ بازیکنان می‌آید و نمی‌شود چاره‌ای اندیشید. امیدوارم مسئولان برگزاری مسابقات فکری به حال این موضوعات بکنند."

دیدگاه‌ها