کد خبر : 2069717 | 25 شهریور 1403 ساعت 20:37 | 25.7K بازدید | 6 دیدگاه

فلیک: خوشحالم، یامال و پدری گفته بودند گل می‌زنند

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، می‌گوید از برتری تیمش مقابل خیرونا خوشحال است و تیمش باید پس از پنج برد متوالی روندی را که آغاز کرده، ادامه دهد.

فلیک: خوشحالم، یامال و پدری گفته بودند گل می‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته پنجم لالیگا میهمان خیرونا بود و با نتیجه 4-1 برنده شد. در این بازی لامین یامال (2 بار)، دنی اولمو و پدری برای بارسا گلزنی کردند.

بارسا با این نتیجه برای پنجمین بازی متوالی فصل لالیگا برنده شد و با 15 امتیاز در رده نخست لالیگا حضور دارد.

هانسی فلیک پس از بازی به موویستار گفت: "بازی سختی بود. خیرونا خیلی خوب بازی می‌کند. اما ما هم خیلی خوب شروع کردیم و فکر می‌کنم شایسته پیروزی بودیم."

2081541

پنج برد متوالی: ما بسیار سخت تمرین کرده‌ایم و برای هر مسابقه به خوبی آماده می‌شویم. باید قدم به قدم، مسابقه به مسابقه پیش برویم، اما می‌خواهیم برنده شویم. ما در شرایط خوبی هستیم و باید به راه خود ادامه دهیم. ما نباید متوقف شویم.

دو گل از یامال: او تفاوت را در این بازی ایجاد کرد، خیلی خوب پرس می‌‌کند و این بسیار مهم است. مهم این است که همه پرس را از زمین حریف انجام دهند. این ترکیب استعداد و پرسینگ برای ما بسیار خوب است. لامین خیلی خوب بازی کرد و ما موقعیت‌هایی را که داشتیم به خوبی به گل تبدیل کردیم. واقعا خوشحالم، پدری و لامین به من گفته بودند که امروز قرار است گل بزنند و این کار را کردند.

چمپیونزلیگ: ما مقابل موناکو بازی می‌کنیم، هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم و کار آسانی نخواهد بود، اما هر بار این بازی‌ها را انجام می‌دهیم. ما برای این بازی هیجان زده‌ایم، همه مشتاقانه منتظر آن هستند.

احساس درد اولمو: امیدوارم حال او خوب باشد، چون در فرم خوبی است. خواهیم دید که او چگونه است.

دیدگاه‌ها