کد خبر : 2069715 | 25 شهریور 1403 ساعت 20:28 | 42.5K بازدید | 3 دیدگاه

پایان دوری 5 ماهه محبی از بازی‌ها؛

غیبت مهاجم سرشناس تیم ملی تمام شد

مهاجم ایرانی روستوف پس از مدت طولانی دوباره در شرایط مسابقه قرار گرفت.

غیبت مهاجم سرشناس تیم ملی تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی پس از اینکه در مسابقه هفته بیست و چهارم فصل گذشته لیگ برتر روسیه حضور ثابت در ترکیب روستوف مقابل فاکل وورونژ داشت و 68 دقیقه در زمین بود، طی پنج ماه گذشته در رقابت‌های ملی و باشگاهی نتوانست تیم‌های خود را همراهی کند تا اینکه این غیبت دیروز به پایان رسید.

تیم فوتبال روستوف روز گذشته در هفته هشتم لیگ برتر روسیه مقابل کراسنودار قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد که جدا از نتیجه مسابقه، حضور محمد محبی در لیست نفرات مهم‌ترین اتفاق بود.

محمد محبی که پنج ماه در حسرت بازگشت به لیست روستوف مانده بود، دیروز این شرایط را به دست آورد و در دیدار مقابل کراسنودار که تیمش شکست خورد، در فهرست قرار گرفت که البته فرصت بازی به او نرسید.

مهاجم ایرانی روستوف که فصل گذشته 22 بار در لیگ برتر روسیه به میدان رفت و 6 گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد، اکنون تا حدودی بهبود پیدا کرده و بازگشتش به فهرست مسابقات باشگاهی، نشان می‌دهد که او احتمالا هفته بعد شرایط حضور تعویضی در زمین را به دست بیاورد.

محبی به دلیل مصدومیت دو اردوی اخیر تیم ملی ایران را هم از دست داد و در چهار مسابقه گذشته در جمع شاگردان قلعه‌نویی حاضر نبود که حالا بازگشتش می‌تواند خبر خوشی برای سرمربی ایران هم باشد.

دیدگاه‌ها